Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 18676
Da dette er et spørsmål som dukker opp med jevne mellomrom, tror jeg det er på tide å lage en FAQ for deg som ønsker å slette brukeren din.

Kan brukeren slettes?
Nei. Vi sletter ikke brukere fordi det vil ødelegge eksisterende debatter brukeren har tatt del i. Hvis du ikke ønsker å ha brukerkonto her kan du slutte å bruke den. Ønsker du å fjerne koblinger til e-post ol. kan du gjøre det selv på kontrollpanelet.

Men jeg postet om narkotikabruk og brukernavnet mitt er fullt navn?
Det var ikke så veldig lurt gjort. Vi kan endre brukernavnet ditt. Send en mail med nåværende og ønsket brukernavn til .

Kan jeg få en tråd eller innlegg slettet?
Vi sletter ikke innlegg på oppfordring fordi vi ikke ønsker å ødelegge eksisterende diskusjoner. Det blir som å be om å få et avisinnlegg trukket - folk har uansett lest og svart på det og det er urettferdig for dem å fjerne innleggene.

Husk at nFF er et åpent nettsted. Ikke post ting du ikke ville vært komfortabel med at moren din leser, med mindre du er helt sikker på at du er anonym.

Jeg lar under tvil denne tråden være oppe en stund, i tilfelle folk har flere spørsmål.
Sist endret av meitemark; 11. mai 2017 kl. 19:30.