Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1417
Er ute etter spill som har noe med rusmidler å gjøre, for eks at man må plante cannabis osv eller for eks en meth lab.

Spillet må gå ut på rusmidler.

Og nei ikke facebook spill som hasj land, noe litt mer seriøst og ikke så bugget.

Så noen som har anbefalinger?
Har ikke vært borti noen offisielle spill som omhandler dette

Utenom alle de gangster/mafia spillene som har "War of drugs"

Men så har du jo en haug av dårlig lagde flash spill som popper opp på google visst du søker. men tipper det ikke var slikt du så etter.
GTA 4 er vel det nærmeste du kommer, men det omhandler kun pushing osv, ikke dyrking osv. Tror du skal lete lenge for å finne noen seriøse spill som handler om dette, selv om det hadde vært sinnsykt fett.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Kan anbefale HighGrow, spillet er gammelt noe rundt 2000-3. grafikken er ikke på topp men selve spillet er knall å du kan lære noe :P bruke mye tid på u.skolen på dette. Da kom jeg også over Highgrow 3D som jeg leste i et high times blad.Vis noen finner dette setter jeg stor pris på det, siden jeg aldri fikk testet det bare lest en artikkel.

Version 4.20
Jeg spilte på 2.x.x så det er sikkert mye nytt der også.
Da tok det rundt 1.uke før platene blomstra (vet ikke om det er tilfelle ennå)
Game FAQ
Greit å lese litt for du starter, er en god del du kan/må sette deg inn i først for best resultat!
Gjør som Stand og Randy. Kjøp Heroin Hero. Men jeg advarer deg, du fanger aldri dragen.. bare så du vet det..
Sitat av kidz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Genialt!
Det tok meg noen forsøk å skjønne det, men fy faen for et vakkert spill!
musikken var episk også!
På Nordicmafia kan du ha hasjplantasje
Sitat av Undergrunn Vis innlegg
Kan anbefale HighGrow, spillet er gammelt noe rundt 2000-3. grafikken er ikke på topp men selve spillet er knall å du kan lære noe :P bruke mye tid på u.skolen på dette. Da kom jeg også over Highgrow 3D som jeg leste i et high times blad.Vis noen finner dette setter jeg stor pris på det, siden jeg aldri fikk testet det bare lest en artikkel.

Version 4.20
Jeg spilte på 2.x.x så det er sikkert mye nytt der også.
Da tok det rundt 1.uke før platene blomstra (vet ikke om det er tilfelle ennå)
Game FAQ
Greit å lese litt for du starter, er en god del du kan/må sette deg inn i først for best resultat!
Vis hele sitatet...
Er spillet realistiskt? Det er som å dyrke irl?
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Garden of Weeden på android! Går ut på at du skal dyrke og selge weed/hasj. JEg er ihvertfall helt hekta!