Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1180
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ta mdma med en kompis men vi vet ikke hva vi skal droppe det med siden vi ikke har risla/ocb.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=Anonym bruker;3863835]Skal ta mdma med en kompis men vi vet ikke hva vi skal droppe det med siden vi ikke har risla/ocb. Hva annet kan man droppe det med?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dopapir
Dasspapir. Det er som regel flere lag så bare del det så dere får et tynt lag.
Eller bare svelge det som pulver.
Anonym bruker
"Umulig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rullepapir
Er jo bare å svelge krystallene rene, skyll ned med et eller annet om smaken blir litt meget.
I hva som helst? Ett glass saft, i en brus eller øl. Eller i en kapsel, brette i pappir? Inne i peanøttsmør. Så lenge d du inntar er spiselig så er d bare fantasien som stopper
Vet ikke om det er en urban legend men hørte om en som tok mdma rett i munnen og fikk det i et hull han hadde i tanna. Det ble krise.

Jeg hadde bare tatt et shotte glass med vann og helt pulveret oppi. Så hiv nedpå. Det smaker piss men det er glemt etter kort tid.
Finknuste krystaller (pulver), i en teskje med syltetøy over.

Mvh
Et ark fra en bibel. De er ofte så tynne som sigarettpapir.
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Et ark fra en bibel. De er ofte så tynne som sigarettpapir.
Vis hele sitatet...
Stemmer at en bibel kan være nærme tykkelsen på rullepapir, men det er likevel litt utfordrende å bruke som det.

Men som mdma-drop burde vel et bibelvers kunne tilføre turen noe ekstra
bare ta et glass vann og putt det oppi og drikk det.
bruk dasspapir, er du skikkelig uheldig og pakker det godt inn i rizla så har jeg hørt i verstefall at den leggger seg inntil tarmveggen og det kan etse hulli tarmen , (worst chase scenario. tenker spesielt hvis du har treg mage i tilegg så er det enda mer potensielt farlig med rizla/ting som ikkje løses opp i magesyren
Dasspapir er det værste jeg har droppet mdma i. Dasspapiret satt seg fast i halsen og alt gikk rett opp igjen.

Når såpass tynt papir kommer i kontakt med væske (tunge/hals) så blir det bare krøll alt sammen.

Gelatinkapsler er det aller beste. Nummer 2 blir å shotte det med å drikke noe i etterkant som fjerner den ekle smaken.

Snorting er også til å brekke seg av.
Har bare tatt 0.1 g av en mdma krystall før da svelgte jeg det med en energi drikke