Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 560
Har en bekjent som har samme problem som denne personen her http://www.diskusjon.no/index.php?s=...wtopic=1004167. Dessverre har jeg ikke windows cd for denne pcen. Er problemet så enkelt at jeg kan kopiere samlib.dll fra min pc og legge den på plass på den andre pcen, eller er det vanskeligere enn som så?
Det er jo virkelig ikke verre enn at du prøver? Jeg kan uansett ikke tenke meg til at det skulle være noe verre enn som så
Er ikke der pcn er. Har lovet å stikke innom i morgen, så det hadde vært greit å vite hvor omfattende dette er på forhånd
Eller du kan laste den ned Her om nevnte maskin er på nett. Hvis ikke tror jeg ikke det er noe problem å ta den fra en annen maskin og bare legge den i rett mappe.

Har ikke rotet noe særlig med dette, men har drevet og byttet og herjet med andre windowsfiler for å kjøre "cracket xp" før i tiden, og det har gått greit