Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 911
(Ja: jeg har googla, i fleng. Fulgt opptil flere fremgangsmåter for "løsninger", uten noen forandring.)


Firefox har opptil flere ganger bare mista _alle_ bokmerker, og da har jeg ikke lyktes i å bruke backup eller noe, og nå de siste par månedene så merker jeg at bokmerkene ikke engang blir lagra til å begynne med.
Men; jeg har sett meg lei på dette og bare blitt vant til å la faner jeg ikke er ferdig med stå åpne, og lagra dem til neste gang. Med siste versjon av FF har det funka fett, helt til nå da; ingen gjenopprett-faner-vindu når jeg starter FF, og jaggu er ikke HELE historikken borte også.

Jeg driter i bokmerkene (selv om det hadde vært et hyggelig gjensyn), det er historikken jeg trenger.

Etter å ha lest sinnsvakt mye om hvordan jeg skal løse dette er jeg for det første forvirra, og for det andre på kanten til å bare gi opp etter å ha prøvd diverse metoder for å finne backupfiler osv.
Bruker ikke Norton, så det er ikke det som er galt.
Har dog hatt flere strømbrudd i det siste og tenker at dette kanskje har resultert i at noen filer har blitt herpa..


Den mest plausible forklaringen for meg er at Mozilla er sjalu for at jeg bruker Chrome, og dermed straffer meg med å bare bøffe historikken og gjemme den vekk. /cry.
Hadde satt veldig stor pris på hjelp, eller i det minste en (nogen lunde enkel) forklaring på hvorfor alt er borte! Takk.
Virus? [COLOR="White"]tijaevlategn[/COLOR]
Nope. Scanna med ESET.
Bruk Xmarks i fremtiden...
Ja, det er en god idé.
Men per i dag er det altså historikken i firefox jeg trenger. Atter; all hjelp blir satt pris på!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Du har tilfeldigvis ikke.. aktivert private browsing ?
Eventuelt at du bruker en annen profil?
Heh, visste ikke om den funksjonen engang.. Så nei.

Nope, har kun default profil.
Har samme problemet med bokmerkene. Lagrer de, og så forsvinner de. Har ikke virus. Kjører win7.
Du bruker ikke sånn Fjern skadelige programmer program på pc'n som spyboot. jeg hadde noe sånt en gang og tok på fjern internet cookies og lignende.. og da ble historenen og alt annet fjernet også.
Har CCleaner gjort jobben sin?
Sitat av Nenzo Vis innlegg
Har CCleaner gjort jobben sin?
Vis hele sitatet...
hehe kan vel si det sånn
BTW var CCleaner jeg hadde. glemte hva det hent med en gang