Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3945
Hei hei 😊 opplevde noe litt rart i helgen med kolaen vi kjøpte. Vi var 7 stykker som tok den samme og vi alle fikk ekstremt vondt i hodet på slutten av kvelden og neste morning. Om noen har hatt migrene anfall kan hodepinen sammenlignes med det. Det var helt forferdelig. Vi alle er erfaren med kola og vi tok samme mengde som Vi pleier . Kolaen var Stein og funket bra. Har ikke opplevd dette før, kun ved ekstremt overforbruk på en tiesto konsert for noen år siden. Jeg tenker at det må ha vært noe muffins siden vi alle fikk hodepinen. Noen som aner hva det kan være ? Vet ikke om jeg tør å ta resten selvom jeg har noen gram til overs.
Jeg har ikke mye erfaring med akuratt cola, og jeg vet heller ikke hva det kan være.

Det jeg vet er at det kan være så og si hva som helst.
Neste gang ville jeg gått til innkjøp av noen testkitst for å se hva du har i colan din (eller om du har cola i det heletatt).
Sist endret av Alge; 8. mai 2017 kl. 15:05.
På østlandet var det insane varmt i helgen. Vet ikke hvordan været var der du holder til, men fikk dere drukket nok vann i løpet av dagen?
Det var min tanke også, dette med dehydrering.
Hvis du inntok alko og/eller koffein tidligere på dagen og drakk lite vann kan det være grunnen.

De tre mest vanlige grunnene til hodepine er: mangel på søvn, mangel på vann/mat, for lite friskluft (type å gå en tur) og inntak av alkohol og koffein uten å kompensere for det (med å drikke f.eks. vann).

Eller det kan være at dere fikk noe som ikke var cola. Som Alge nevnte, kjøp et testkit til neste gang og test colaen.
Trådstarter
9 0
Takk for tilbakemeldinger 😊 joda , cola var det. Såpass erfaring har vi 😉 testet det også med kit i går for å være helt sikker. Det kan faktisk være så enkelt som det fine været vi i Bergen ikke er vandt til. Haha. Så mulig vi alle hadde vært alt for mye i solen og drukket for lite vann.