Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 971
Jeg har en venn som er blitt meldt til barnevern på grunn av mistanke om rus, og hen må levere urinprøve. Vedkommende har røykt moderat jevnlig lenge, uten barna selvsagt, og prøven vil nok slå positivt ut. Hen er en veldig god forelder og det er synd om denne saken skal ødelegge livene til familien. Noen tips til å få ren prøve raskt? Drikke mye vann, trene og appelsinjuice er det vi veit om. HVIS hen får lov å tisse alene, og har med urin fra et barn av samme kjønn - vil dette være synlig på prøven? Altså at alderen ikke stemmer?
Trenger ingen belærende kommentarer om det er etisk riktig å gjøre eller ikke.
Hvor god tid har han på seg? Grønn detox te fra helsekost fikk meg ren fra benzo og amf på 2 dager en gang. Vet ikke hvordan det vil funke med thc, men verdt å prøve.
Antioksidanter og trening, helst cardio
Sitat av FabelFreak Vis innlegg
Jeg har en venn som er blitt meldt til barnevern på grunn av mistanke om rus, og hen må levere urinprøve. Vedkommende har røykt moderat jevnlig lenge, uten barna selvsagt, og prøven vil nok slå positivt ut. Hen er en veldig god forelder og det er synd om denne saken skal ødelegge livene til familien. Noen tips til å få ren prøve raskt? Drikke mye vann, trene og appelsinjuice er det vi veit om. HVIS hen får lov å tisse alene, og har med urin fra et barn av samme kjønn - vil dette være synlig på prøven? Altså at alderen ikke stemmer?
Trenger ingen belærende kommentarer om det er etisk riktig å gjøre eller ikke.
Vis hele sitatet...
Er desverre ikke noen måte det fleste "quick tips" er bare fake
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Offtopic, men når noe så sykt tragisk som dette skjer med noen, hva går rundt i tankene til denne personen? Hele verden må jo rase sammen på et veldig kort øyeblikk. Er det kjent hvem som har meldt i fra til barnevernet, er det sjalusi innblandet eller hva er årsaken?
Drikk masse vann og spis en skje eller to kreatin-pulver morgenen før prøven. Dem tar deg på utvanning på kreatin-nivået i urinen, så om du tilfører ekstra vil du kanskje lure deg unna.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mitt råd = drit i å ta den jævla urinprøva mener nå jeg da
Noen tester kan se alderen på personen så det spørs hvilken test de tar. Standard drug test set Det Ikke. Pluss det er en fordel om de er samme kjønn på de utvida testene.

Antar at de tar standard test men man vet jo aldri.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mitt råd = drit i å ta den jævla urinprøva mener nå jeg da
Vis hele sitatet...
Det er det samme som positiv prøve.
Sist endret av Astro Man; 16. januar 2024 kl. 23:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Offtopic, men når noe så sykt tragisk som dette skjer med noen, hva går rundt i tankene til denne personen? Hele verden må jo rase sammen på et veldig kort øyeblikk. Er det kjent hvem som har meldt i fra til barnevernet, er det sjalusi innblandet eller hva er årsaken?
Vis hele sitatet...
Ja det er fullstendig kaotisk og svært belastende. Det er en sjalu, truende og hissig (utilregnelig) fyr som har meldt.
Hen blir jo preget av angst og smerte.
Seriøst, barnets utin? Det er det mest desperate jeg har lest her inne. Barnevernet blir sikkert kjempeimponert skulle de fått nyss i det.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Noen tester kan se alderen på personen så det spørs hvilken test de tar. Standard drug test set Det Ikke. Pluss det er en fordel om de er samme kjønn på de utvida testene.

Antar at de tar standard test men man vet jo aldri.



Det er det samme som positiv prøve.
Vis hele sitatet...
Så det ikke så lurt å ta sjansen? Vi vet jo ikke hvilken test de bruker.