Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1761
Sliter noe jaevlig med noen sener. Tenker derfor å teste TB500.

Noen med erfaring med peptiden?

Også ;Dersom jeg bestiller fra utlandet, bør ikke det være safe om det skulle bli stoppet om jeg ber leverandør å fjerne alle merking? Kun glass ampul med pulver, ingen beskrivelse av innholdet?

Er vel umulig å kunne straffe med utgangspunkt i en ukjent pulver som blir stoppet i tollen?
Sist endret av mazika; 23. september 2023 kl. 00:42.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Peptider går ofte igjennom.
Trenger ikke fjerne merking da det er mer suspekt en tb500 labelen.
I utgangspunktet ikke lovlig men jeg personlig har fått over 20 ordre med peps over og mistet kun 1.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stort sett fra USA og Sverige.
Finnes en svensk selger på HB som er spesialist på peps. Bra kvalitet og bra priser
Sitat av mazika Vis innlegg
Sliter noe jaevlig med noen sener. Tenker derfor å teste TB500.

Noen med erfaring med peptiden?

Også ;Dersom jeg bestiller fra utlandet, bør ikke det være safe om det skulle bli stoppet om jeg ber leverandør å fjerne alle merking? Kun glass ampul med pulver, ingen beskrivelse av innholdet?

Er vel umulig å kunne straffe med utgangspunkt i en ukjent pulver som blir stoppet i tollen?
Vis hele sitatet...
Du tror ikke de tester pulveret da om det ikke har noe merking?
Trådstarter
5 0
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Du tror ikke de tester pulveret da om det ikke har noe merking?
Vis hele sitatet...
Tviler på det. De kjører det helt sikkert gjennom en "multitest" som gir utslag på forskjellige narkotiske stoffer, men der vil det ikke gi utslag på noe.

Neste steg er å kansje sende gjennom screening for for vanlige AAS, ingen utslag her heller.

Da må de ty til væskekromatografi/massespektrometri eller høyoppløselig massespektrometri.

Resultatet må deretter sjekkes mot et bibliotek med kjente peptider, for å kansje matche opp.

Det er snakk om titusener med prøver, for å avsløre hva et par ampuller inneholder...

Jeg tviler sterkt på at de bruker de nødvendige ressurser på en post sending med noen få mg med pulver...

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stort sett fra USA og Sverige.
Finnes en svensk selger på HB som er spesialist på peps. Bra kvalitet og bra priser
Vis hele sitatet...
HB?
Sist endret av mazika; 23. september 2023 kl. 16:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av mazika Vis innlegg
Tviler på det. De kjører det helt sikkert gjennom en "multitest" som gir utslag på forskjellige narkotiske stoffer, men der vil det ikke gi utslag på noe.

Neste steg er å kansje sende gjennom screening for for vanlige AAS, ingen utslag her heller.

Da må de ty til væskekromatografi/massespektrometri eller høyoppløselig massespektrometri.

Resultatet må deretter sjekkes mot et bibliotek med kjente peptider, for å kansje matche opp.

Det er snakk om titusener med prøver, for å avsløre hva et par ampuller inneholder...

Jeg tviler sterkt på at de bruker de nødvendige ressurser på en post sending med noen få mg med pulver...



HB?
Vis hele sitatet...
Hushboard, jeg var på gamle roidboard da det eksisterte. Gjerne bestill peptider men utifra hva jeg har lest så blir det stoppa. Så ukjent er det ikke. Tollen stopper ikke å sjekke varer fordi det blir for dyrt. Ikke at jeg vet det men de skal tross alt holde landet "trygt" fra slike ulumskheter.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har god suksess med nevnt strategi over her med kratom.. Men det er bare pga flaks og tollere som burde vært flinkere i jobben sin, ikke fordi det er en idiotsikker plan
Jeg bestilte TB500 for noen mnd siden fra en Engelsk side. En liten 30ml flaske med væske, til å bruke som nese spray.
Kjøpte med «sikker shipping» slik at siden gjør to forsøk på å sende pakken, og om den blir stoppet begge gangene får man pengene tilbake.

Begge gangene ble pakken stoppet av norsk tollvesen pga innførsel av legemiddel. Så jeg endte med å få pengene tilbake.
Har hatt suksess tidligere med å få det gjennom fra akkurat denne siden, men det virker som tollen har skjerpet seg.

Forøvrig har min erfaring med TB500 vært positiv, fungerer definitivt til å dempe/fjerne betennelse.
TB500 selges av de samme som selger AAS. Kjøp innenlands, så slipper man problemer med toll.