Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 934
jeg tenkte å ta 1,5 Sukker-kuber (1 består av 150ug, ca) Jeg så et par tråder angående dette men ble ikke særlig klokere. Har noen en lett måte å relativt fordele doseringen? hvis ikke kutter jeg den på midten og
aksepterer faktumet at dosen er et rent spørsmålstegn

hørte at vann er elendig måte, har vin men det må vell være ren sprit hvis man skal fordele det i alkohol?
Har brukt 40% alkohol før, fungerte greit det. Jeg lot det bare stå litt.
Ta to sukkerbiter, knus de på papir, del pulveret i tre hævver, spis to av de, putt den siste en mørk og kald plass i noe lufttett, gi meg kp.
Kan du utdype om hvorfor vann er en elendig måte? Første gang jeg har hørt dette selv.

Sitat av Astro Man Vis innlegg
tre hævver, spis to av de
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner logikken men matematikken din er jo helt på jordet Astro, der er jo 2/3 av mengden, han skulle ha 3/4. På tide å rense pipa!
Sist endret av supranaut; 8. september 2023 kl. 17:01.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Kan du utdype om hvorfor vann er en elendig måte? Første gang jeg har hørt dette selv.



Jeg skjønner logikken men matematikken din er jo helt på jordet Astro, der er jo 2/3 av mengden, han skulle ha 3/4. På tide å rense pipa!
Vis hele sitatet...
Det har bakterier i seg, så det vil mugne etterhvert. Derfor sprit eller vann fra apoteket
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det har bakterier i seg, så det vil mugne etterhvert. Derfor sprit eller vann fra apoteket
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt iskaffe selv, men det var for å splitte med andre som også var tilstede. Jeg kan skjønne at folk flest ikke vil ha mugg i syra si, selv om det kommer fra meldrøye.
Sist endret av supranaut; 8. september 2023 kl. 17:14.
Knus sukkeret og bland det i 10ml væske. Da vil doseringen på væsken være 30mcg/ml.

Da får du ønsket effekt ved å drikke 7-8 ml (210-240mcg).

Jeg ville tatt alt, eller de to siste ml etter et par timer.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Jeg har brukt iskaffe selv, men det var for å splitte med andre som også var tilstede. Jeg kan skjønne at folk flest ikke vil ha mugg i syra si, selv om det kommer fra meldrøye.
Vis hele sitatet...
"Folk flest", hehe.

Jeg kunne vel lagt til at det er for om ikke alt skal drikkes i løpet av kort tid. Ellers går vel alt som er ufarlig å drikke. Som iskaffe. Snilt av deg å dele.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Kan du utdype om hvorfor vann er en elendig måte? Første gang jeg har hørt dette selv.



Jeg skjønner logikken men matematikken din er jo helt på jordet Astro, der er jo 2/3 av mengden, han skulle ha 3/4. På tide å rense pipa!
Vis hele sitatet...
Det var en felle. Kudos til deg som så det. Men fremgangsmåten er jo gull.

Det som er funny er at jeg finregna på det der før jeg posta. Var litt på en snurr lol
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Ta to sukkerbiter, knus de på papir, del pulveret i tre hævver, spis to av de, putt den siste en mørk og kald plass i noe lufttett, gi meg kp.
Vis hele sitatet...
Du har så mange fra før av, syntes det holder
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det har bakterier i seg, så det vil mugne etterhvert. Derfor sprit eller vann fra apoteket
Vis hele sitatet...
Grunnen til at man ikke skal bruke springvann er på grunn av at klor(rimelig sikker på at det var klor) i springvannet bryter ned LSD’en etterhvert. Det har altså ikke noe å gjøre med potensielle patogener eller bakteriefloraen som kan oppstå, da hadde det jo vært uproblematisk å bruke springvann for kortere perioder som døgn/uker.

Betyr med andre ord ikke så mye om du skal ta det med engang, men for videre oppbevaring vil det obviously være svært ugunstig.

For å dele opp en sukkerbit er volumetrisk den eneste metoden man kan bruke for å måle opp nøyaktige doser. Bland i væske, del opp væsken.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker sukkerkuber til microdosering. Blander ut i demineralisert vann (Batterivann fra biltema) pga klor bryter ned lsd molekylet. Har i litt vodka for å ungå uheldig bakterievekst og lagrer det mørkt i kjøleskapet. UV lys bryter og ned lsd.