Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 855
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei lurer på om det er noe problematisk til og ta meg en fleinsopp tur på ca 1g imorgen? Tok 15mg valium isted for og roe ned litt etter en tung uke for kropp og sinn. Valiumen henger jo igjen kroppen imorgen forsåvidt men vil det ha noe og si? Er ikke ute etter fleinsopp for rus men for den lærdommen og reflekteringen den er så snill og gir oss
Den komboen der kommer til å ta livet av deg, kompis.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Buzzin Vis innlegg
Den komboen der kommer til å ta livet av deg, kompis.
Vis hele sitatet...
Slutt å gi ut feilinformasjon u know nothing.

Det skal ikke ha noe å si.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke farlig, utover at du risikerer en ganske mye kjedeligere tripp med benzo i blodet.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer til å gå helt fint
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt uproblematisk. Hadde vært noe annet om du tok en stor dose xanor eller rivo samme dag, men menneskelige doser benzo før eller under tripper gjør det bare lettere å nyte den etter min erfaring. Lykke til
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror jeg venter til imorgen/over imorgen så jeg vet det er ut av blodet. Har hørt av mange det kan være lurt med diazepam liggende tilfelle en badtrip, men det roer bare ned der og da. Da har man fortsatt ikke fått gått igjennom det som den dårlige trippen var ment til og gi deg, og du har det bare undertrykt og ting kan bli værre i sen tid
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt uproblematisk. Hadde vært noe annet om du tok en stor dose xanor eller rivo samme dag, men menneskelige doser benzo før eller under tripper gjør det bare lettere å nyte den etter min erfaring. Lykke til
Vis hele sitatet...
Hvorfor hadde det vært noe annerledes?

En god dose med hvilken som helst dose benzo gjør det som du beskriver å nyte en litt for sterk trip uansett. Jeg trippet aktivt i en 13-14 år og lærte relativt raskt at det alltid var et stort pluss å ha dette å bakhånd.
Anonym bruker
"Fri Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Valium og alkohol like før sopptripp får deg kanskje til å være roligere til sinnes.

Tar du xanax eller går på ssri medesiner så kan du oppleve å ikke kjenne noe til soppen du spiser. Aldri hørt at valium kan fucke opp en sopptur =)