Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 4176
Jeg selv merka ikke noe spesielt før etter jeg hadde prøvd lsd, Jeg vil si at det ga meg en forandring innvendig som jeg egentlig ikke hadde før.
Forholdet til mennesker, Dyr og naturen er mere emosjonell enn det var før.
Det kan hende det er noe med alderen å gjøre, og bare en fase, men jeg merka det liksom så godt fra den dagen jeg tok lsd, og siden da har jeg følt det sånn.
Naturen er vakrere, Dyr har jeg mye mer glede av enn før, og forholdet til mennesker er vanskelig å forklare. Men føler jeg kan smile mye mer nå, hvertfall utvendig.

Har før prøvd en del psykedelia, men det endra meg ikke noe særlig merkbart, og andre rusmidler som sentralstimulerende osv, ga meg egentlig ikke noe mer en en rus.

Jeg vet ikke - Spørsmålet mitt blir vel om du har merka noe forskjell etter inntak av psykedelia, om ikke vanlig rusmidler (Det er jo forsåvidt rusmidler begge to, men liker å ha to "Grupper") som har forandra forholdet ditt til noe?

Om det har gjort deg "dårligere" eller "bedre" i dine øyne.
I tilleg er det greit å fortelle hva du inntok
Sist endret av Saint123; 11. juni 2009 kl. 21:53. Grunn: Mer skrift.
Har kansje ikke noe med hverandre å gjøre, men har røyka cannabis en stund, og jeg føler jeg oppfatter musikk på en annen måte, setter pris på helt annen musikk enn før og har og muligens blitt hakket mer kreativ...

men som sagt, kan og være at jeg blir eldre, mye som kan spille inn her
Cannabis:
tok dette stoffet hver dag i 8-9 år. Bivirkningene kom i form av relativt heftige depresjoner. følelse av at alle er i mot meg, prøver å ødelegge for meg. Jeg setter ikke lenger pris på de vanlige tingene i livet som f.eks mandag - fredag samt at jeg har ødelagt brystet mitt (putserør, lunger osv...). Har grått meg i søvn flere ganger av scenarioer jeg selv har skapt i hodet mitt (tanken på at folk rundt meg forlater meg, at jeg dør osv)... Har selv aldri tatt bivirkningene av cannabis på alvor, men har lært at selv dette stoffet kan fucke opp et sinn ganske heftig.. Jeg har også lurt på om jeg har blitt en smule schizo, uten at jeg har hørt stemmer i hodet mitt, men jeg kan sitte å ha diskusjoner med meg selv inne i hodet mitt. Relativt livlige diskusjoner...
Nå skal det nevnes at jeg til tider har hatt et useriøst forhold til kokain også, men det begynner å bli en god stund siden jeg tok dette sist. må vel tilbake til 2008.
Når jeg drikker alkohol blir jeg helt sjuk i hue. Jeg langer ut mot mine nermeste om alt mulig dritt som i 90% av tilfellene ikke er sant, men som jeg tror på fordi jeg har tenkt tanken... Det er vel bare et spørsmål om tid før jeg blir fysisk voldelig. Det verste med dette er at det skjer i 80% av tilfellene jeg drikker. Mistenker at alkoholen trigger en sykdom skapt av cannabis eller kokain, for jeg kunne drikke som en helt før jeg begynte med dette.
Stort sett ale rusmidler jeg putter i meg gjør meg negativ i forhold til folk rundt meg. Så nå har jeg slutta med alt i håp om at jeg kan bli litt mere normal med tiden.

Lsd er en annen sak. Har prøvd dette en gang og som du (trådstarter) sier ble jeg rett og slett glad i dyr. Etter lsd tråkka jeg ikke lenger på insekter på pur faan, geleider veps og humler ut gjennom vinduet i steden for å smashe dem med avisen osv.. Jeg ble glad i det som lever, på en måte..
Sitat av Beis Vis innlegg
Jeg har også lurt på om jeg har blitt en smule schizo, uten at jeg har hørt stemmer i hodet mitt, men jeg kan sitte å ha diskusjoner med meg selv inne i hodet mitt. Relativt livlige diskusjoner...
Vis hele sitatet...
Schizofreni har ingenting med flere personligheter å gjøre, tolket det dithen at du trodde det.

Symptomene dreier seg om vrangforestillinger, hallusinasjoner og tilbaketrukkethet, og der treffer du jo litt. Cannabis kan jo utløse latent schizofreni. Har du noen slektninger med diagnosen?
Jeg røykte hasj i over 1 år, med masse annet faen ved siden av.
Dette bl.a Valium, Flunipam, Paralgin forte og amfetamin osv..

Brukte å røyke hele dager istede for å dra på skole osv.
Da jeg for en gang skyld var på skolen var jeg enten stein eller speeda.

Jeg fikk dårligere hygiene, ble ikke lengere glad for f.eks at jeg fikk overaskelser osv.
Humøret mitt falt drastisk og jeg kan gjærne kalle meg selv kynisk der jeg satt.
Jeg orket ikke gjøre noe for noen, men ble heller sånn at jeg forventet mye av folk.
Jeg våknet rundt kl. 12-14 hver dag, så kom jeg ned hvor mamma satte å tok meg mornings osv..(ikke å annbefales) :P

Nå "sluttet" jeg for noen mnd'er siden p.g.a at jeg måtte begynne på pisseprøver
Jeg og folk rundt meg merker at jeg er blitt gladere, fått mere energi og at jeg gjærne gjør tjenester for folk.
Har også mistet det med å være kynisk :P

Nå røyker jeg bare en gang i blandt, og holder meg som jeg er

Har ikke prød LSD enda, men det kommer seg vel
Sitat av KultNick Vis innlegg
Schizofreni har ingenting med flere personligheter å gjøre, tolket det dithen at du trodde det.

Symptomene dreier seg om vrangforestillinger, hallusinasjoner og tilbaketrukkethet, og der treffer du jo litt. Cannabis kan jo utløse latent schizofreni. Har du noen slektninger med diagnosen?
Vis hele sitatet...
Ikke det at jeg tror jeg har flere personligheter, men jeg tar min mening og lager en "person" i hue som har den stikk motsatte mening... DEBATT! Kanskje jeg gjør dette for å få bekreftet at mine meninger stemmer. Jeg er en person som alltid prøver å finne det negative i ting jeg ikke veit noe om. kall meg gjerne en mental hacker, leter konstant etter feil hos folk og organisasjoner.
Tilbringer mye tid alene selv om jeg ikke vil det. Kanskje kan ensomhet og kontaktsøking ha noe med at jeg lager disse diskusjonene?

Vrangforestillinger og tildels tilbaketrukkenhet er nok noe som bor i meg ja.

Nei. Familien min, etter hva jeg vet har ikke noen psykisk negativ historie. Mange positive og streite folk. Men et sted må jo en sykdom starte.
det du gjør er å se det fra flere vinkler for å få best mulig svare på det du lurer på, jeg pleier å gjøre det samme, men jeg diskuterer det ikke med en annen person i hode akkurat.
Beis: Dette er vel forsåvidt normalt. Men i den grad du bekymrer deg over slike egentlig normale ting, vil jeg påstå at det er noe cannabis kan ha bidratt til å skape hos deg, en konstant noia, frykt for at noe du gjør skal være galt og føre til galskap.
Etter cannabis bruk og sopp har jeg blitt glad i naturen,dyr,mennesker osv. Tror det kan være noe med alderen egentlig siden jeg kommer fra en naturelsker fam. Men hvem vet, rusmidler har forandret meg veldig positivt.

beis: Slutt å røyke cannabis, lover deg det fucker hodet ditt, når jeg leser igjennom det du skriver kjenner jeg meg igjen 100%. Var akkurat der du er nå for ca 6 måneder siden, du må åpne øynene å hente fram de positive tingene i livet. Det tar tid, men du heales sakte men sikkert. Ja, jeg har store diskusjoner med meg selv, debatter u name it. Men det er under cannabis bruk, kan tenke sånn i edru tilstand å, men langt i fra så drøyt som på hasj.

Er enig med alkoholen, blir fucked selv. Kunne drikke hele natta, men etter en del rusbruk har alkoholen blitt en negativ del av livet, men så lenge jeg passer på hva jeg drikker går det knall. peace, lykke til
Sist endret av FranzLiszt; 12. juni 2009 kl. 11:29.
Sitat av mescaliine
Jeg våknet rundt kl. 12-14 hver dag, så kom jeg ned hvor mamma satte å tok meg mornings osv..(ikke å annbefales) :P
Vis hele sitatet...
hæ? hva mener du med det?
Han gikk ned, tok seg mornings mens hans mor satt i samme rom?
Jeg tror han mener _hva_ mornings er.. Isåfall, mornings er den første blåsen på morrasida
Sitat av Sub_sic Vis innlegg
Jeg tror han mener _hva_ mornings er.. Isåfall, mornings er den første blåsen på morrasida
Vis hele sitatet...
åja sånn ja. kan ikke slike dop utrykk jeg
I <3 DMT
Trådstarter
Spørsmålet er ikke hva slags effekter du fikk av hvert enkelt stoff, eller hvordan rusen var, men hvilke påvirkninger stoffet har gitt deg i ettertid, om du legger merke til noe selvfølgelig. Hold dere til topicen
Cannabis: Jeg har generelt sett lært meg å sette mer pris på musikk og mat, også uten munchies. Hehe.
Ex: E har gjort meg til et langt mye mer åpent menneske, jeg forhåndsdømmer ikke lengre folk jeg møter før jeg lærer de å kjenne. Jeg føler også at det er lettere å bli kjent med nye mennesker, mao. jeg har blitt mye mer sosial.
Har røyket cannabis i 2 år med etpar pauser på 3 mnd. i hvert år. Det har påvirket meg både negativt å positivt. Jeg har blitt mer innelukket , på en måte. Dette er frykten for og bli oppdaget , bor på bydga i nabohuset til foreldrene. Hasj blir stigmatisert en god del , og du er "narkis" med en gang om noen finner det ut.

Så jeg har aldri eller sjelden familie inne i huset , må rydde og forsikre meg att alt av utstyr osv. er trygt plassert under senga. Har også blitt mer gretten til tider.

Men , før så var jeg sløv på jobb , ga ikke noe innsats og møtte ikke opp til tider. Dette har forandret seg , nå har jeg noe og glede meg til , komme hjem , ta en rev og slappe av etter jobb. er på jobb hver dag og alt går strålende på denne fronten.
Etter å ha røyket cannabis indica i et halvt år, hvor jeg begynte forsiktig og gikk over til 2-3 ganger i uken + fest så har jeg merket at jeg tar lettere på stress i livet. Jeg har hatt litt uflaks med en bulk eller to, kommet opp i møkkafag til eksamener og hatt uflaks innen tema kjærlighet. Men uansett hvor langt nede jeg har vært, stressa og sliten av alt, så veit jeg at jeg har noe å glede meg til hjemme. Det har også fått meg til å være mindre kynisk og fått et nytt syn på livet når det kommer til rusmiddel. Jeg tar heller et trekk enn et glass vodka, på en måte tryggere.
Så jeg vil si jeg har blitt påvirket positivt
Noen måneder etter at jeg kutta ned rusbruket mitt betraktelig kunne jeg se tilbake på de siste årene og virkelig forstå hvor naiv og godtroende om meg selv jeg hadde vært. Jeg snur kanskje problemstillingen din litt på hodet her, men den mest positive "påvirkningen" jeg har hatt, har vært fra denne tiden. Så smart og innsiktsfull jeg trodde at jeg var, og så dum jeg viste meg selv å være.
Rusmidler har gitt meg mange vakre, fantastiske, lærerike og uforglemmelige opplevelser. Jeg sitter stort sett igjen med utelukkende positive inntrykk og ettereffekter av min (relativt beskjedne) rusmiddelbruk.

Imidlertid er potensialet for misbruk stort, ting kan lett spinne ut av kontroll og gå helt galt. Derfor er jeg veldig streng med meg selv på å kontrollere egen rusmiddelbruk. Jeg ruser meg skjelden (de siste 3-4 årene har det ikke blitt mer enn 2-3 ganger i året) og streber etter å gjøre opplevelsene så trygge og givende som mulig.

Rusmidler er vitkige, kraftfulle verktøy. De kan gi oss mennesker en innsikt og/eller en ekstase som ikke alltid eller nødvendigvis kan oppnås på andre måter, men de kan også ødelegge livene våre, relasjonene til de vi er glade i og de som er glade i oss.
I <3 DMT
Trådstarter
Gulunderstrek - Gjaldt dette Psykedelia eller andre stoffer som Kokain, amfetamin etc?
Jeg selv la merke til dette engang etter jeg slutta med rusmisbruket mitt på Kokain, amfetamin osv.

Felix_poker -
Rusmidler er vitkige, kraftfulle verktøy. De kan gi oss mennesker en innsikt og/eller en ekstase som ikke alltid eller nødvendigvis kan oppnås på andre måter, men de kan også ødelegge livene våre, relasjonene til de vi er glade i og de som er glade i oss.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt og holdent enig med deg i det, men skjønte ikke det før for litt tid siden. Da var all rus bare en form for rus.
Denne insikten du snakker om regner jeg med gjelder alle stoffer, på en eller annen måte. Men jeg sikter til akkurat denne innsikten, Eller påvirkningen, spesielt av psykedelia er jeg intressert, men om du har fått noe spesiel innsikt ved hjelp av F.eks Kokain, Amf osv kom gjerne også med disse påvirkningene.
Andre stoffer, hovedsakelig amfetamin.
Cannabis og Salvia er de eneste som jeg har lagt merke til noen vesentlig endring i.

Cannabis har fått meg til å nyte livet mer, på riktig måte. I motsetning til før, nyter jeg faktisk helt hverdagslige ting. Jeg føler en slags indre ro. Nå skal det sies at jeg er lykkelig for tiden, og det sikkert bidrar en god del også, men jeg føler at cannabis har gjort meg til et langt roligere og bedre menneske. Jeg har innsett hvor meningsløst (i mine øyne) alkohol er. Så det nytes ved svært få anledninger i kraftig moderasjon. Det har fått meg til å innse hvor lite jeg trenger rus, selv om jeg dog nyter og eksperimenterer med cannabis og annen psykedelika. For meg personlig er psykedelika IKKE avhengighetsskapende, da jeg aldri har hatt noe problem med lengre perioder uten noe rusbruk. LSA og cannabis har også fått meg til å tenke igjennom livet mitt, og fått meg til å innse ting jeg ikke hadde innsett fra før, så jeg deretter i edru tilstand kunne handle etter det.
satt selv hjemme foran pc'en i 2 år(+jobbing) etter å ha havna på skråplanet i 16 årsalderen. var sterkt preget av rusperioden å gjorde mitt beste for å unngå kontakt med andre mennesker.. har fortsatt problemer med å se folk i øya uten å bevisst kikke fort vekk .. tok for det meste hasj å amfetamin, gjerne piller når det var tilgjengelig. exacty å kokain står også på lista.
Har drevet mest på med hasj, og det er kun det jeg føler som har gitt meg noe spesielt. En ting er at jeg synes det er gøy å lage mat, noe jeg aldri har syntes noen ting om. Kan også ha noe med at jeg bor veldig mye aleine, og digger å lage mat da. Selv om det kan bli litt mye grandis til tider.

Ellers føler jeg at jeg har fått et nærmere forhold til noen kompiser, føler jeg stoler mer på de, mer glad i de. Kan snakke med min beste kompis om alt!

Føler også jeg har blitt litt mer glad i livet på en måte, selv nå som jeg har vært rusfri i 3-4 uker.
Både posetivt å negativt her. Har til tider røyket alt for mye cannabis. Fra morgen til kveld. Og dette ødela mye av året som gikk. Jeg ble innesluttet og holdt meg bare til de som jeg kjente best fra før, og som selv røyket cannabis.

Det beste som har hendt meg var at jeg begynte å trene igjen. Da trappet jeg drastisk ned på røykinga og fikk et mye bedre selvbilde. Tar fortsatt en joint kanskje 1 gang i uka men føler den er mye mer fortjent etter både jobb og trening er gjennomført.

I den vanskelige perioden var det også mye kokain. til tider nesten hver dag i noen mnd. Det ga meg ingenting annet enn jævlig dårlig nattesøvn og sterkt sug etter noe jeg ikke en gang skjønte hvorfor jeg ville ha. Kroppen bare ville ha det, uten at det var noe morro når vi først satt der å dro utover natta.

Mens ecstasy, noe jeg gjør kanskje 1 gang i halvåret, har gitt meg utrolig mye bra. Ofte i flere uker etter en skikkelig kul kveld føler jeg meg utrolig bra og opplagt. Små gleder virker mye større.

Alt i alt er moralen min blitt at less is more. Da er jeg blid og førnyød med sunn mental helse, og klarer fint å takle de daglige problemene og heller nyte litt rus når jeg føler jeg har fortjent det.
Cannabis
Røyka i 2 år ala 2 ganger i uka med få pauser. Ble så deppa og redd for hverdagen at jeg måtte slutte. Er endelig på bedringens vei med mange erfaringer i ermet. eks: tar ikke meg selv så høytidelig og er mer avslappet til alt.

Men hvis jeg går tilbake til bongen, så vet jeg at tankene og stemmene kommer tilbake
Jeg har begynt å sette pris på å gå turer etter inntak av cannabis. Ting blir så mye mer interessant, og jeg kan stå å se på utsikter i flere minutter. Jeg røyker sjeldent, men de gangene jeg gjør det, så blir det meste mye mer fascinerende. Spesielt naturen.
Har røkt cannabis 2 ganger i uka i over ett halvt år nå, og det har påvirket meg mer enn jeg først trodde.
Har alltid vært innesluttet og hatt litt sosial angst, men har vært et lykkelig menneske. Røykinga ga meg en ganske analyserende tankegang, noe som ofte ble for villt og skremte livet av meg,(gikk ofte ut på selvanalyse). Dessuten kunne jeg lage noen ville teorier om hvordan ting ikke kan eksistere, og i flere uker være overbevist om at i neste øyeblikk forsvinner denne verden pga ett eller annet.

Men, etter et par måneder så jeg tilbake og ble direkte forskrekket over hva disse tankene var; jeg hadde samtaler med meg selv i hodet uten å merke det, prøvde å finne ut hva alt var, og trodde ikke denne verden var mere enn en tanke i hodet mitt osv..
Nå er det vel bortimot det samme; har skjønt at hasj har forsterket det som bestandig har vært i hodet mitt, men har ihvertfall klart å finne ut at jeg har en slik oppfattelse av verden. Og har prøvd å bli mere sosial, få meg hobby, gjøre noe utav livet..
Har bestandig elsket naturen og dyr, vært veggis i 5 år, spiser økologisk, sykler mye osv...Men etter røykinga har jeg fått enda nærmere kontakt med planter, forstått hvor viktig det er å ta vare på naturen.

Så jeg vil si at cannabis egentlig har hjulpet meg mye, påvirket meg veldig positivt.
Men virkelighetsoppfatningen er på grunn av all tenkingen blitt rotete. Cannabis har åpnet dørene for en såpass vill tro at jeg fortsatt ikke aner om dette kanskje bare er en drøm, illusjon eller at det ikke eksisterer i det hele tatt, eller noe annet. Men siden jeg ikke klarer å komme meg ut av denne "køddeverden" så prøver jeg å leve den så godt jeg kan, og glede meg over det fine i verden.
Når jeg har vært stein, har jeg prøvd å forklare ting, filosofere, forske i hodet om du vil..
Tanken på hvor idiotisk eksistens er, at mennesket ikke er noe bortsett fra et speilbilde av alt det møter tar ofte livslysten fra meg. Følelser er ikke følelser; det er instinkter, ett innøvd, arvet og av det vi inntar påvirket ingenting. Ble litt Ot, men forklarer forhåpentligvis bedre hvordan jeg har forstått meg selv og min tankegang etter at jeg begynte å røyke.

Cannabis har hjulpet meg til å forstå, men ikke komme meg ut av alle rare tankene.. Men er glad for at jeg forstår bedre, da kan jeg ihvertfall gjøre noe med det
Jeg røyka endel marihuana og hasj på reiser til India, østen, Midtøste osv. da
jeg var yngre. I disse land finner man ofte svært god kvalitetshasj - og inntak av marihuana har en mer åndelig og rituell verdi enn det som ofte er tilfellet i vesten. Jeg tror at min røykning av marihuana og hasj kanskje gjorde meg til en mere avslappa person og at det påvirka filosofien og tankene mine i retning av mer "hippie" og "peace and love". I disse periodene da jeg røyka ganske tett hadde jeg en overbevisning om at hasj var et oppbyggelig rusmiddel som gjorde meg til et bedre menneske.

I de senere år gir intenstiv røyking av hasj meg en sløvhet og lettere depresjoner. Røyker derfor bare ytterst sjeldent en joint.

Inntak av sopp og LSD har åpnet meg enda mere for liv i naturen. Vanskelig å sette ord på helt hva det er. Psykedelika gir også ofte en inspirasjon til å leve mere rent og riktig.
Jeg kjenner meg gått igjen i det Bearass og TS skriver. Før mitt møte med psykedelia var jeg fylt med en uro og tvil. Jeg fant ikke noen (for meg) akseptable svar på disse ekistensielle spørsmålene, hva er meningen med livet, hvorfor er vi her etc.
Etter mitt møte med psykedelia har jeg kunnet slått meg til ro med at det finnes en dypere mening bak alt, og dette har etterhvert gitt meg en sterk indre ro fordi jeg ikke har disse spørsmålene gnagende i bakhodet hele tiden. Psykedelia har også helt klart gjort meg til et mye mer emosjonelt og reflektert menneske. Mine egne og andres følelser har blitt mye mer viktig for meg. Jeg har også blitt bedre kjent med meg selv, jeg har funnet ut hva som er viktig for meg, hvem jeg er, og hva jeg vil ha ut av livet. Det siste vet jeg ikke om psykedelia er direkte årsak til, men det har i det minste fungert som en katalysator.

Kort og godt har psykedelia åpnet sinnet mitt for andre måter og se ting på, og akkurat det har hjulpet meg med å finne svar på spørsmål som jeg ikke har kunnet svare på før.
Jeg har blitt mere åpen, mere medmenneskil. Var ganske kynisk før, men etter å ha røyka weed i et par år har jeg blitt en mykere person. Jeg har også utvidet den musikalske horisonten ^^
Vil si at mine tanker om ting og synet på selve livet forandret seg etter min første ordentlige Lsd-tur.
Jeg har prøvd det meste av dop, og spist meg trygg på det meste av psykedelia, men Lsd har jeg fortsatt VELDIG respekt for. I den lille dråpen eller papirbiten, ligger en nøkkel til en verden man ikke har den fjerneste anelse om at eksisterer før man har prøvd det.

Jeg har lært veldig mye om meg selv, og vokst flere cm på de trippene jeg har hatt på lsd, men jeg har også lært at det er et stoff man skal ha veldig respekt for.
Lsd er ikke noe man bare kaster i seg og det er heller ikke bra og åpne døra til det universet bare på gøy, for den døra kan treffe deg midt i trynet

Jeg merket også etter min første skikkelige tur (tok det 3 ganger før det virkelig funka) så blei jeg mye mer tolmodig og jeg fikk en slags trang til å søke etter en dypere mening med ting.
jeg ble mer obs på hva slags energi og vibber jeg sendte til folk rundt meg, og jeg blei mer opptatt av å vise mine nærmeste at jeg brydde meg om dem.
dette skjedde ikke over natta, men gradvis i ukene som fulgte, etterhvert som jeg tenkte og snakket med kompisen min som var med på trippen (det var hans første gang også).

etter noen flere turer hvor jeg gikk virkelig inn for å bruke deler av turene til å gå litt i meg selv og tenke over alt fra episoder og ting som skjedde da jeg var kid, og frem til nå, så begynte jeg å finne en vei.
en slags livs-path for å si det sånn, men ikke noe jeg følger slavisk.. det hadde skjedd en forandring i min oppfattelse av meg selv, og det er noe jeg har fått høre fra flere at jeg har forandret meg til det positive..
▼ ... over en uke senere ... ▼
har ikke blitt så veldig endret av noe rusmiddel egentlig, men har jo fått en del svar og sånt som har hjulpet meg i ettertid da, når du er en tur innom "gudenes" verden så plukker man som regel opp en ting eller 2, de er jo der for å hjelpe deg...

Hasjen tror jeg kanskje har åpnet opp flere "kanaler" mellom høyre og venstre hjernehalvdel men dette tror jeg bare skjer når jeg røyker, Flere som er med på den?
sykofant: Hva får deg til å tro det?
Virkningen av stoffet på meg og andre brukere også da...
Tror det spiller en rolle for at hasj rusen er slik den er.

Orker ikke å skrive masse rart nå, er sliten og hopper snart i senga.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sykofant Vis innlegg
Virkningen av stoffet på meg og andre brukere også da...
Tror det spiller en rolle for at hasj rusen er slik den er.

Orker ikke å skrive masse rart nå, er sliten og hopper snart i senga.
Vis hele sitatet...
News at 11: Rus endrer virkelighetsoppfatninga di mens du er rusa.
News at 11 ja, men han er ikke død. (tror jeg)

News at 2: veldig mange tenker i feil rettning, og like mange går glipp av den 5 dimensjonen.