Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3395
Snakket med en gamling på jobb i dag, hvor han serverte gamle jakthistorier på sølvfat:

-De hadde hatt kvalitetstid fremfor bålet med jägermeister og øl på slutten av en jaktdag, så hadde en person sagt noe som sendte en annen person i så hardt latterkick at han ikke fikk til å stoppe.
Fyren gapskratta helt til de skulle legge seg en times tid etterpå, han fikk ikke sove på natten pga han enda hikstet og lo.

Når de andre stod opp morran etterpå, så lå han enda i soveposen å lo, men han var så utmattet av å le (tar jo hardt på magemusklene) at han ikke fikk til å gå eller røre seg noe særlig. De måtte avslutte jaktturen og kjøre vedkommende til legevakten hvor han ble sendt til sykehus.

Noen her som har hørt om noen som ikke har fått til å slutte å le? Eller er historien bare bullshit ?
høres ut som bullshit
haha, det er drøyt da! han ene døde etter 55 minutter til og med...
Jeg tror på det jeg. Jeg, samt fire kammerater lo i godt og vel en time i strekk, klarte ikke å slutte, av en kommentar som var så latterlig at vi nesten satt og grein. At han lo ut hele kvelden høres ekstremt drøyt ut, men hvis man først får får et skikkelig latterannfall, så kan man le lenge i strekk.
Har ledd i flere timer jeg også. Det er helt jævlig.
må vær sinnsyk trening for magemusklene! Damn, noen som vet hva jeg kan gjøre, for å le så mye ?
Å ha venner kommer godt med ;-)
Sitat av spelley Vis innlegg
må vær sinnsyk trening for magemusklene! Damn, noen som vet hva jeg kan gjøre, for å le så mye ?
Vis hele sitatet...

Få tak i noe Dinitrogenoksid (N2O) >.<
http://no.wikipedia.org/wiki/Lystgass


Eller se på youtube filmer med navnet - Watch this without laughing
Sitat av KingPill Vis innlegg
Eller se på youtube filmer med navnet - Watch this without laughing
Vis hele sitatet...
jeg har aldri ledd et sekkund av de videoene engang : )
Vel, La meg gjette. Eller utifra min erfaring :

De som ikke ler av disse videoene er til vanlig veldig seriøse og alvorlige hele tiden,
I tilleg er det eneste du ler av da videoer med folk i rullestol som blir kjørt over av en lastebil fordi de var for treig til å krysse gaten, eller ler av personer med downs syndrom, snuffmovies osv og ting som egentlig ikke pleier å være morsomt.

Regner da dette er deg?
Eller, du var vel ironisk og lo faktisk

Joke.
faktisk så lo jeg av innlegget ditt.
å nei jeg er ikke av den seriøse/alvorlige typen =)
Har ledd mange timer i strekk (og også uten rusmidler), det føles helt jævlig mot slutten, men den beste "jævligheten" jeg vet om

En del av tingene jeg har ledd i mange timer av kan jeg le høyt av bare ved å tenke på fremdeles
Tror nok dette var en jakthistorie med rot i virkeligheten, men sterkt overdrevet. Du veit hvordan gamle menn er glad i å ljuge opp litt historier for hverandre. Koselig og harmløs morro
Haha, det er jo godt mulig. Jeg har selv opplevd å fått en fatal latterkrampe som rett og slett ikke ga seg med det første. Tror rett og slett de fikk lurt i han litt godt gress jeg - en litt mild, positiv, allergisk reaksjon!
(Tull)
Sitat av KingPill Vis innlegg
Vel, La meg gjette. Eller utifra min erfaring :

De som ikke ler av disse videoene er til vanlig veldig seriøse og alvorlige hele tiden,
I tilleg er det eneste du ler av da videoer med folk i rullestol som blir kjørt over av en lastebil fordi de var for treig til å krysse gaten, eller ler av personer med downs syndrom, snuffmovies osv og ting som egentlig ikke pleier å være morsomt.

Regner da dette er deg?
Eller, du var vel ironisk og lo faktisk

Joke.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=u5JFC...E05602&index=0

Ok, så hvis man ikke synes dette er morsomt så er man en idiot da?

"joke"
Sitat av spelley Vis innlegg
må vær sinnsyk trening for magemusklene! Damn, noen som vet hva jeg kan gjøre, for å le så mye ?
Vis hele sitatet...

se ett par The Office episoder. det har fått meg å en kamerat til å le i flere timer i strekk av
Jeg har og fått sykt harde latterkick et par ganger. til slutt spyr jeg nesten xD
men ja. Det kjennes i magemusklene
Godt mulig noen har dødd av dette ja.
Sitat av Geiten Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=u5JFC...E05602&index=0

Ok, så hvis man ikke synes dette er morsomt så er man en idiot da?

"joke"
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg greide når jeg så dette var å reagere med seriøs bekymring for den som har laget det. Må ha seriøse fritidsproblemer.

Så jeg er vel en idiot da "enda en joke".. Heldigvis så ler jeg av mye annet.

On topic igjen: Jeg har hatt latterkrampe i mange timer helt uten "hjelpemidler" ble egentlig litt bekymret, men det ga seg etterhvert.
Sist endret av Leiha; 10. mai 2009 kl. 13:38. Grunn: glemte noe..
Sitat av KingPill Vis innlegg
Vel, La meg gjette. Eller utifra min erfaring :

De som ikke ler av disse videoene er til vanlig veldig seriøse og alvorlige hele tiden,
I tilleg er det eneste du ler av da videoer med folk i rullestol som blir kjørt over av en lastebil fordi de var for treig til å krysse gaten, eller ler av personer med downs syndrom, snuffmovies osv og ting som egentlig ikke pleier å være morsomt.
Vis hele sitatet...
Jeg er useriøs 90% av tiden, men jeg lo ikke av noen av de filmene jeg så.
Var jo bare tull.no i slideshow med stygg musikk som var laget av et par 12-åringer med overdose av smurfe-drops.

Og jeg synes ikke det er morsomt med folk som har sykdommer de ikke kan noe for, eller at folk med rullestol blir overkjørt. Er ikke gøy at noen blir overkjørt egentlig.

Der røyk teorien din
Sitat av KingPill Vis innlegg
Vel, La meg gjette. Eller utifra min erfaring :

De som ikke ler av disse videoene er til vanlig veldig seriøse og alvorlige hele tiden,
I tilleg er det eneste du ler av da videoer med folk i rullestol som blir kjørt over av en lastebil fordi de var for treig til å krysse gaten, eller ler av personer med downs syndrom, snuffmovies osv og ting som egentlig ikke pleier å være morsomt.

Regner da dette er deg?
Eller, du var vel ironisk og lo faktisk

Joke.
Vis hele sitatet...
der fikk du meg

- alvorlig da
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Den gamle herremannen høres ut som litt av en skrønemaker, men hvem vet kanskje han snikret sammen en fortrefflig liten vittighet.
Du vet, slik en vittighet de kun snikret sammen før, under og rett etter krigen. Slike vittigheter finner du nok ikke lenger nei gitt, de forsvant sammen med dreieskivetelefonen, en seriøs første mai feiring, det gamle pålitelige areiderpartiet og tater hatet. Akk ja, den Einar Gerhardsen han var en grepa kar han ja. Visste du at han og jeg pleide å jakte på bevere sammen? Flott politiker, men en ordentlig sadist når det kom til bever-jakt, han brukte bare litt for lang tid på flåingen om du skjønner hva jeg mener.... Men jo, i ny og ne hører man om en slik vittighet, men det er som regel kun en skrøne, en skrøne satt ut av litt utvannet og nostalgisk sinn.

Men jo en venn av meg lo 2 timer i strekk en gang og besvimte til slutt, riktig nok hadde vi vært våkne i ett og ett halvt døgn (vi hadde jaktet på bevere) så jeg tror at det går ann. Jo det, og wikipedia artikkelen var særs overbevisende.
Har faktisk lest om noe lignende en gang for mange år siden, om en hel skole og landsby e.l. som fikk latterkick i flere måneder. Etter litt googling regner jeg med at det er denne: Tanganyika laughter epidemic of 1962.
selv om det står på wiki så trenger det ikke å stemme, det er maaaange som legger inn dritt for å kødde eller lure andre der.
Jeg tviler sterkt på at det går ann å le så lenge og at det i det heletatt sprer seg som en sykdom.
hele greia er latterlig

Tror ikke det er mulig å le noe særlig mere en noen timer og noen timer er ganske usannsynlig det også.
Sitat av KingPill Vis innlegg
Få tak i noe Dinitrogenoksid (N2O) >.<
http://no.wikipedia.org/wiki/Lystgass


Eller se på youtube filmer med navnet - Watch this without laughing
Vis hele sitatet...
Lystgass varer bare i opp til et minutt da, så det funker nok ikke bra nok.
Har fått sånn flireaktiggreie selv også, fikk det konstant før. Det er egentlig temmelig jævlig, du klarer ikke å slutte å flire, flirer konstant i flere timer, klarer av og til å slutte i kanskje 5-10 sekunder før du plutselig bryter ut i latter igjen. Blir dritvondt i magen til slutt, og det er helt umulig å holde igang en samtale.
kan vel bare ta flere drag etter som det passer da.
tror ikke man ler så mye på lystgass, men er ikke sikker, aldri prøvd.
noe som ihvertfall får meg til å le: http://www.youtube.com/watch?v=gklbB7TYoK4
Greit vi ser at latter kan spre seg i en redigert video...
Men tror du dette kunne ha skjedd med et par 1000 innbyggere?
"En latter for lenge livet, sa komikeren, og døde av latter."