Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225293
Fikk vite om freakforum gjennom en venn, i verste pyro-perioden.
så glemte jeg det en stund før vi hadde prosjekt om rusmidler på skolen....
registrerte meg dagen etter og siden har jeg vært innom nesten hver dag xD
▼ ... over en uke senere ... ▼
Så for noen år siden min bror sitte på freakforum og etter det har jeg vært innom relativt ofte
▼ ... over en uke senere ... ▼
google...:P
er usikker faktisk... har på en måte vist om nff så lenge jeg kan huske, men vil tro det var naboen som starta å henge her, så kom jeg etter også droppa jeg det og kom tilbake når jeg fikk høre at en person jeg veit hvem er hang her inne, måtte jo skjekke ut postene hans:P så ble det til å lese flere en bare hans. men er usikker som sakt...
fikk høre om nFF av min bestevenn Google
ܚܘܪܢܐ altså venner
NFF har en tendens til å dukke opp hele tiden når du søker på Google på norsk. Kan vel godt hende det har noe med hva jeg søker på :?:
nFF best ass

google
Jeg søkte på "hormon" (!) på google, og kom inn på freakforum , så registrerte jeg meg og startet en diskusjon om hormon he-he.
gjennom en venn.. eneste norske forum jeg vet om der det går ann å diskutere ting uten at moderatorene fucker opp
Nja registrerte meg på warisplace og så kom jeg over nFF på google og skulle registrere meg, men jeg var jo registrert og da skjønnte jeg ikke en dritt så jeg bare fikk nytt passord :P
Fikk tips av en bekjent, da jeg stilte ham noen spørsmål...
Hadde mye problemer med min tidligere pc, så en venn av meg foreslo denne nettsiden, og garanterte at de ville hjelpe meg, og det har den gjort !
gentleman #1
ViceR's Avatar
FF har jo diskusjoner om nesten alt, så jeg søkte på noe på Google, og de linket meg til siden.
Søkte på et eller annet på Google, og havna her...
We got machetes!
Gjennom en venn.
Googlet på freak
Sitat av nso Vis innlegg
I en kort post, hvordan ble DU kjent med nFF?
(en post per bruker i denne threaden =))
Vis hele sitatet...
Gjennom deg
fikk høre om den fra smokey mo
og gla for att jeg hørte på han
Sitat av poppolo Vis innlegg
Googlet på freak
Vis hele sitatet...
sier meg enig i den...
Sitat av ollibolli Vis innlegg
gjennom en venn.. eneste norske forum jeg vet om der det går ann å diskutere ting uten at moderatorene fucker opp
Vis hele sitatet...
Nope. Mod fucker opp alt for meg jo!! xP

Sånn topic: Ble kjent med nFF gjennom Google, som alle andre her, tydligvis
Sist endret av NeiNils; 16. januar 2009 kl. 20:01.
Satt å søkte etter en webcam hack en kompis hadde som han ikke husket hvor han fikk den fra

har vært fast kunde siden det men det er først nå jeg har registrert meg
gjennom google
Drømte en dag.. Husker ikke noe særlig mer..

Men uansett, fikk vite om det av en venn.
ved et uhell
Hadde problemer med et spill, og det at en kamerat bruker det en del
Jeg ble kjent med nFF igjennom en kompis! s0rnes! Har snoka rundt her i et par år, men først for et par mnd siden jeg mekka meg acc.
Jeg søkte på "meskalin" og vips så var jeg registrert her.
▼ ... over en uke senere ... ▼
nesten hver gang jeg googler et spørsmål, så kommer NFF opp
hadde et problem -> spurte en venn om hjelp -> han sa: sjekk nFF
( har ikke fått svar på threaden min=/ )
Kom over forumet når jeg søkte på google, husker ikke hva jeg trengte hjelp til eller noe slikt, men jeg kom over tilfeldigvis etter et søk på google
Skulle kjøpe paintball ustyr og trengte flere å kjøpe med så ble anbefalt og registrere meg her, og endte med medlemskap og ny venn
av en venn, xzed
hah, første post

jeg leita etter den kjemiske formelen for fis faktisk:=) men fant den ikke, men så kikka jeg litt rundt og vips så ble jeg registrert
Google!
En kompis av meg som tipsa meg
nesten alle som bruker pc'en til noe annet en spill vet om freakforum.nu


fikk vite det av en Freak
har hørt om det tidligere, men har ikke vært så gira på forum, men alt er jo i konstant forandring...
grunnen til jeg joina, var en venn
Sku lære meg PHP og endte opp her.
Jeg har en kjæreste som hele tiden følger med innpå her, så ble litt nysgjerrig på hva dette var xD
Sitat av Schwaq Vis innlegg
ved et uhell
Vis hele sitatet...
ved et hell
Skulle brenne sprit, også googlet jeg meg frem til nff
GOOGLE BABY!
jeg ble først kjent med nFF for leenge siden gjennom gamle klanen min NuG (Nerder uten grenser), men så glemte jeg det helt, og så senere gjennom min gode venn Sinister=)
Akkurat det samme som mange av de andre her.. Google, man! ; )

Jepp, jeg hadde litt dlink problemer så jeg googlet det..
En som kalte seg Freakforum.nu xD på css.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Søkte om div. rusmidler på google.
Jeg lurte på hvordan jeg fikk passordet til bærbar pcn fordi jeg hadde glemt passordet på bærbar pcn. kom meg ikke inn. Dette forumet rådet meg til å bruke Ophcrack. så helt siden da har jeg vært medlem og vært svært fornøyd med nff
via [COLOR="Blue"]G[/COLOR][COLOR="Red"]o[/COLOR][COLOR="Yellow"]o[/COLOR][COLOR="Blue"]g[/COLOR][COLOR="Green"]l[/COLOR][COLOR="Red"]e[/COLOR]
jeg blei kjent med nff igjennom Smoky Mo