Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1818
hei, jeg lagde en ganske farlig fil for env enn av meg på dataen min. i tilfelle noen skulle røre den sjulte jeg den på skrivebordet men finner den ikke igjen. dette skulle bare føres over på en minnebrikke så til hans data så han skulle få kodene til å lage den. fint om non kunne hjelpe meg for vis noen skulle være så uheldige at de finnern å trykker på den er sjangsen for at jeg får gjort noe på denne datan liten fint med konkrete svar så det er lett å skjønne
Gå i kommandolinjen, naviger til skriverbordet. Kjør 'attrib -H *.*'
Sist endret av m0b; 25. november 2008 kl. 21:52.
kontrollpanel > mappealternativer > vis > hukk av på vis skjulte filer og mapper, evt også beskyttede systemfiler

oi, |d13m0b kom meg i forkjøpet.
Sist endret av VivaLatrina; 25. november 2008 kl. 21:54.
Trådstarter
11 1
Tusen takk

eh har litt problemer emd å slette den-.- noen hintXD
Sist endret av labozer; 25. november 2008 kl. 21:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
CDocuments and Settings\<USER>\Skrivebord med vis skjulte filer
Sitat av labozer Vis innlegg
Tusen takk

eh har litt problemer emd å slette den-.- noen hintXD
Vis hele sitatet...
hva slags problemer?
Sist endret av Evelen2; 25. november 2008 kl. 21:58.
Jeg har også problemer med bilen vet noen hvordan jeg får reparert den?

Detaljer alltså!
Trådstarter
11 1
hehe når jeg prøver å slette den står det: Kan ikke fullføre handlingen fordi filen er åpen i et annet program. jeg har restarte datamaskinen men vil fortsatt ikke slettes. dette er en ExE fil
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Den kjører ikke som en prosess da? (Og isåfall ligger i oppstart)(Uten at jeg vet noe om fila)

CTRL+Alt+Delete ---> Prosesser
Last ned unlocker. Genialt program du kan ha stor nytte av til senere også.
Trådstarter
11 1
hm finnern ikke der heller med mindre den vill hete no annet en matrix.exe som jeg lagran som-.- takk for at dere hjelper meg foresten for vil gjærne fjerne dette
Trådstarter
11 1
Haha tenger ikke hjelp mer for den angrep datan så jeg måtte reformatere:P tak for all hjelp:P