Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1484
kjøpte meg akkurat en grammer, var for det meste hvitt pulver men også flere "rocks" som var rosa, detta som er pseudoephedrine?
Er det veldig fuktig? Det er vel ikke marsipan?
Kan også ha noe med produksjonsmetoden, mener det var fosfor som satte fargen.
Kan vøre to typer amfetemin i samme bag da. Selvom jeg synes det virket litt rart.
Kan også være det dem har brukt til å blande ut med bare at dem ikke har gjort det ordentlig. Har fått pepper med paralgin forte i selv jeg.. :/
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Det er en makkatype som blir kalt "Rosa Marsipan". Det er en slags måte å fortelle "dette kommer fra en god produsent". Vanskligere for folk å bøffe ut blir det også. Har hørt att det skal vær bra og att du blir rosa på tungen.

Mulig resten av det er buff? .. Jessdå.
Hehe, kanskje rosenrot-sukketer-ginseng-amfetamin-tulleblandingen til en viss person jeg ikke skal nevne ved navn har blitt så populær at den har tatt seg turen fra Bergen til Oslo..
Rosa og glinsende.
Haddde vært lattis..
Sitat av z10an
Det er en makkatype som blir kalt "Rosa Marsipan". Det er en slags måte å fortelle "dette kommer fra en god produsent". Vanskligere for folk å bøffe ut blir det også. Har hørt att det skal vær bra og att du blir rosa på tungen.

Mulig resten av det er buff? .. Jessdå.
Vis hele sitatet...
En blir ikke rosa på tungen.
enig InTrance, men HVORDAN mener dere/du man skal bli rosa på tungen???
Rosa marsipan pleier å være bra det lix, men rosa på tungen???
man har noe som hetter rosa marsipan trur jeg og det skal hvist nok verre good speed og veldig reint også