Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 888
Jeg refererer til denne posten. Burde vi hatt en liten nettside for letter å kunne melde seg opp som læremester?

Noe som var litt mer dynamisk, hvor folk kan melde seg opp som læremester men også av, endre hva de kan være læremester i, og gjerne en liten status oppdaterings mulighet (type: "kan ta in ny lærling", "har ikke tid til å ta inn flere lærlinger", osv).

Høres det ut som en bra idé? Og er det noen som kunne tenke seg å være med som utviklere? Har selv lang erfaring innen php, så ville blitt det vi ville lagd det i i så fall. Om dette skal bli noe av så kunne jeg godt tenkt meg noen som lagde designet, og gjerne en utvikler utenom meg som kan være med å kode back-end kode.
Sist endret av d-_-b; 8. november 2010 kl. 20:09.
Er temmelig sikker på at jeg har sett en sånn nettside her før.
Men husker ikke hva den heter, kom fra en facebook ad.
Burde vel nesten sjekke om det har vært noen vellykkede "læremester"-forhold først?
Jeg syns det er en good ide å lage et slikt community, jeg har tenkt på samme konsept , jeg tenkte å kalle det mentorweb.com eller noe alla det. hvor man skulle ha en profil og man kan enten betale læremestere eller frivelig opplegg.
og de som er læremestere kan velge hvordan og hva de vil kjøre opplegget. det burde også være mulighet for eks to personer hvor en er "lærling og en er læremester" at de sammen kan opprette et forum eller et bård/comments slik at de slipper å følge hverandre opp over pm. det burde også være annmeldelser på lærmesterene og lærlingene, slik at folk kan unngå lærlinger som ikke følger opp eller motsatt. et slikt nettsted burde bygge på en ferdiglaget plattform.
Sist endret av random40348; 8. november 2010 kl. 20:51.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Titusenkronersspørsmålet er jo om det vil fungere. Kva skal få folk med kunnskap til å bruke tida si på et slikt community? Og har ordninga her på nFF fungert i heile tatt?