Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 382
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Ønsker og stille et par spørsmål til de som har brukt Lyrica over lenger tid.

Ser dessverre ut som jeg må over på Lyrica grunnet nerve smerter. Når dere har gått på dette dagelig over lenger tid og dere glemmer tabilletten en dag. Er det et helsikes bivirkninger eller kan mann gå noen dager uten før det smeller?

Blir dere så toleranse at smerter kommer tilbake og dere må øke dose?
Tror du bør tenke deg godt om før du begynner på Lyrica. Nok av skrekkhistorier her inne om det. Kjente en som ble avhengig ved foreskrevet bruk. Verste abstinensene han hadde opplevd. Hvis du står på smertestillende i tillegg har du fort ett kjempeproblem. Selv havnet jeg på sykehus pga Lyrica. Husker ingenting. Var i koma i 2 dager. Hadde blitt frastjålet 50 000 kr også. Tok aldri Lyrica igjen.
Etter åtte måneder så spiller det ingen rolle om jeg ikke tar. Er jo ikke så lenge men hittil er det ikke noe problem. Det er kanskje individuelle forskjeller også. Noen folk tåler jo mer enn andre.