Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 548
Jeg satt meg ned å begynte å mekke med map editoren til warcraft 3. Dette synes jeg var veldig gøy, siden jeg liker det å mekke ting til spill og modifisere dem.. men så kom jeg til det punktet at jeg ikke forstår en ting. Det jeg ikke forstår er noe så simpelt som å rotere diverse ting som bygninger, units og andre stæsj! Dette irriterte meg grundig, at jeg ikke fant ut hvordan jeg gjorde dette.. for det må jo være en måte. Det irriterer meg også at jeg må poste en post om dette for sånt skal være simpelt! jeg har lært meg ting som triggers og lage egne units og ting men roteringen finner jeg ikke ut av.. Så jeg håper av hele mitt hjerte at noen som har prøvd denne map editoren kan hjelpe meg!
hehe

jeppZ
Er du sikker på at det går? Har ikkje sett bygninger i WC3 som ikkje er "rett" vei
King of Spooning
Acidous's Avatar
Units er det vel bare å dobbel-klikke på og endre rotation på.
Virka hos meg i vertfall...