Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1861
Har kjøpt en J5 Tactical V1 Pro til en som står meg nær, som nyttig gadget og potensielt selvforsvarsvåpen. Imidlertid skulle jeg gjerne ha byttet ut "reverse clicky"-knappen med en "forward clicky", slik at et lett trykk på knappen er nok til å generere lys.

(Av en eller annen grunn - muligens fordi en klassisk knapp potensielt vil trykkes inn i lomma - har mange produsenter gått over til et oppsett hvor man må trykke knappen inn til den klikker og så slippe, før den begynner å lyse. I en prekær situasjon hvor millisekunder teller, tenker jeg at det er best å ha en klassisk forward clicky".)

Er ikke spesielt handy av meg, og har ikke tid til å bestille deler, så lurer på om det er noe sted i Oslo-området som selger de riktige delene, og ev. kan hjelpe meg med montering. Helst en knapp som er like god og vanntett som originalen.

Alle innspill mottas med takk.