Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3318
Hei freaks. Dette er sikkert gammelt nytt, men tenkte og dele dette med dere alikevell. Jeg fant nettopp ut en måte å laste ned musikk fra spotify ved hjelp av ett program som heter for Spotydl free.

her er link til hvordan man gjør det : https://www.youtube.com/watch?v=kFMMMURpNI8


og her er link til programmet dere trenger for å laste ned musikken.
Link: https://ws.cubbyusercontent.com/p/_c....exe/961607861

Har nå testet programmet og det fungerer!
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Den lovlige løsningen til Spotify er litt mer sømløs enn dette da. Spessielt når jeg bruker spotify på både telefon, pc og chromecast.

Og i anstendighetens navn, 99 kr er ikke mye. Til og med i ukepenger-alderen er ikke 99 i måneden mye..

Det var det jeg hadde å si
Trådstarter
Forstår hva du sier. å jeg selv betaler for spotify på grunnlag av dette. Men jeg har samlet på musikk digitalt i mange år. å dette var genialt for min del.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Da er jo saken en annen. Da har vi jo ikke samme behovet
Et lite minus er at den ikke direkte laster ned fra Spotify, den bruker navnene på sangen til å søke igjennom div. mp3 nedlastingsnettsider som goear, mp3raid (youtube?) på samme måte som feks. Songr.

Det vil si man får samme problemet som med Songr og kan ende opp med dårlig kvalitet, feil versjon av sang, en rar remix osv.

Record-funksjonen funger jo, men krever at applikasjonen må høre igjennom hele sangen, og dette blir heller ikke en ren ukryptert clone av digitale strømmen fra Spotify. Men det er det vel heller ingen som har fått til per I dag.
Trådstarter
@Plohg det fant jeg også ut. Det var faktisk ett lite minus. Men nå har jeg dratt ned en go del å testet. å du kan legge til i preferences at du f.eks ikke vil ha dårligere kvalitet en f.eks 320bitrate eller 192. Men igjen det skulle vell kanskje vært slik at den lasted direkte fra spotify. Noe som de sliter med den dag i dag! Men synes programmet var genialt uansett hehe
Hvorfor laste ned fra spotify? Du kan laste ned samme sanger andre veier med god kvalitet.
Men vis sangene er lagret lokalt allerede på en lagrings enhet burde det ikke vært mulig å unblocke de (har ikke satt meg inn i det). Jeg mener de som er i offline modus burde da være teoretisk mulig å oveføre det til en anen enhet også høre på det med den enheten uten spootify.
Sitat av nutz Vis innlegg
Hvorfor laste ned fra spotify? Du kan laste ned samme sanger andre veier med god kvalitet.
Vis hele sitatet...
Er vel lettere å synce Spotify-lista enn å lete gjennom album i Bukta, vil jeg tro?
Trådstarter
Jeg også vet jo at det er andre muligheter for å finne musikk med sikkert bedre kvalitet. Men det som jeg synes var genuialt var at spotify er et ganske så stort musikk bibliotek noe som gjør at jeg trenger ikke å gå andre plasser for å finne musikk. Å når jeg da har min egen samling på datamaskinen med låter som ikke er å få tak på lenger samt andre låter. Så synes jeg dette var en genial måte å få tak på musikk.