Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1882
Av ulike årsaker leter jeg etter en keylogger som jeg kan attache til en fil for så og sende til person x for og hente noe som er stjelt fra meg. Jeg er villig til og bruke penger og alt det der, men det virker som om alle keyloggers ikke kan installeres remotely, eller kun via Epost. Det eneste jeg har funnet var en keylogger til 120 dollar, som er uaktuelt prismessig. Er det noe jeg ikke finner, eller er keyloggers med remote installation+attachement files rett og slett bare noe jeg ikke kan google meg til og må gå litt dypere for og finne ?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Om det finst kode som lar vilkårlege brukarar installare programvare på andre sine datamaskiner, så er det eit sikkerhetshol. Eit svært alvorleg eitt.

Dei blir stortsett patcha rimeleg kjapt, med mindre det er en 0-day, altså hittil ukjent. Men i så fall må du i bodkrig mot t.d. NSA, som har rimeleg djupe lommer.

Så det du spør etter finst enkelt og greit ikkje, med mindre du er villig til å blåse ein god del meir enn 120$. Du må på eit vis skaffe deg tilgang for å få installert det.
Du kan ikke installere keylogger på noen andres pc fra din egen, nei. Det ville som slashdot sier være et stort sikkerhetshull. Du må nok få person x til å åpne en fil du har vedlagt eposten din, f.eks. et skript som kopierer keyloggeren til et skjult sted på maskinen hans og legger den til i oppstartsprogrammene på maskinen. Han vil mest sannsynlig også få opp flere advarsler om potensielle sikkerhetsrisiko som han må trykke ja på. Dette burde gå knirkefritt, gitt at person x er stokk dum

Går sikkert an å lage en webside som gjør det samme, men i alle fall må du få person x til å trykke på noe han ikke burde trykke på
Sist endret av bocca; 20. februar 2015 kl. 13:23.
Jeg vet at man ikke kan bare "installere" programvare på andres maskiner. Planen er jo såklart og sende denne personen en fil som han vil opne. Og sende, eller få personen til og trykke på vedlagte er ikke så vanskelig og få til. Problemet er rett og slett og finne en FUD Keylogger som støtter akuratt dette. Sende personen et bilde, noe I den dur eller filer I WinRar osv.
Keyloggeren trenger ikke i seg selv å støtte remote installation nødvendigvis.

Hvis du har en keylogger filen kan du jo skifte navn på den keylogger.exe > noe_uskyldig.dat
Deretter kan du ganske enkelt(hvis du kan å programmere litt) lage en fil som skifter navn på .dat filen til .exe, legger den til et gjemt sted på pcen hans og legger til keyloggeren i oppstartsprogrammene på pcen til x. Du må da få x til å kjøre denne filen du har lagd selv.

Drev og testet litt på dette, men det er mange windows versjoner siden, så mulig det ikke er så enkelt nå. X får sikkert også noen sikkerhetsadvarsler som nevnt før. Mitt forslag iallefall.

NB. Vet ikke hva motivasjonen din for dette er, men er bare en teoretisk diskusjon for min del og noe jeg aldri har testet/ kommer til å teste på noen andre. Så håper for din del(og x) du har en god grunn, ellers ville jeg revurdert.
Sist endret av bocca; 20. februar 2015 kl. 13:47.
Sitat av bocca Vis innlegg
Keyloggeren trenger ikke i seg selv å støtte remote installation nødvendigvis.

Hvis du har en keylogger filen kan du jo skifte navn på den keylogger.exe > noe_uskyldig.dat
Deretter kan du ganske enkelt(hvis du kan å programmere litt) lage en fil som skifter navn på .dat filen til .exe, legger den til et gjemt sted på pcen hans og legger til keyloggeren i oppstartsprogrammene på pcen til x. Du må da få x til å kjøre denne filen du har lagd selv.

Drev og testet litt på dette, men det er mange windows versjoner siden, så mulig det ikke er så enkelt nå. X får sikkert også noen sikkerhetsadvarsler som nevnt før. Mitt forslag iallefall.

NB. Vet ikke hva motivasjonen din for dette er, men er bare en teoretisk diskusjon for min del og noe jeg aldri har testet/ kommer til å teste på noen andre. Så håper for din del(og x) du har en god grunn, ellers ville jeg revurdert.
Vis hele sitatet...
Takker. Er snakk om en del penger som ble scamma fra meg, vil heller lære han en lekse for så og få tilbake det som er mitt en og terrorisere karen.
Hva med å anmelde han? Det ville jeg gjort vist noen hadde stjålet penger fra meg.
Uansett, mange FUD RATs på hackforums og lignende sider som sikkert fungerer fint.
Da må du betale litt, ca 150-200kr tror jeg. Vil tro mange av dem har mulighet for å tilknytte seg andre kjørbare filer
(da kan du som sagt sende filen på epost, og vedkommende vil tro det er en vanlig fil som blir kjørt når programmet blir åpnet)
Anmelde gjør jeg nok ikke da politiet kommer til og henlegge saken. Har tatt kontakt med en del folk på hackforum, r.a.t er unødvendig "tung" programmvare når jeg bare trenger logs :P
Vpn -> NanoCore -> XC Crypter -> iExpress -> Reshacker. Send.

Ikke tungt i det hele tatt.
Sist endret av canttouchthis; 20. februar 2015 kl. 21:49.
Du finner jo billige cryptere på HF. Bruk hvilken som helst gratis keylogger med bra reviews og send av gårde.
Jeg tror at du kan legge planene dine på hylla, med mindre «offeret» er stokke dum. Eller at du finner en måte å få fysisk tilgang til maskinen og installere den på normal måte.

Du har tydelig mangel på nødvendige kunnskaper for å få dette til, som Slashdot påpekte så trenger du et sikkerhetshull som du kan utnytte til å installere keyloggeren, noe jeg tviler på at du finner. Første steget vil uansett være det som blir kalt «fingerprinting», dette går ut på å finne ut mest mulig om offerets maskin, operativ system, versjon, når den er sist oppdatert.. osv.

Hvis «offeret» har dårlig sikkerhet på sitt trådløse nettverk, så vil dette muligens være enkleste måten å plante keyloggeren på maskinen hans. Men uansett så trenger du gode kunnskaper om nettverk, operativsystemet offeret kjører o.l., programmerings kunnskaper er også en fordel. Selvsagt kan du være (u)heldig ved hjelp av disse verktøyene hackforums tilbyr, men jeg tror sjangsen for å vinne i lotto er større da. Det er så mange variabler som skal matche.

Og uten kunnskaper innen dette, så vil du også levne en rekke spor etter seg, så politiet bare kan spore keyloggeren tilbake til deg.
0xff har nok konkluder tråden. Men vis du skal ha net trafik så kan jo et mittm være en mulighet igjen litt tekniske kunskaper er et must