Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1463
Her om dagen snublet jeg over en USB-minnepinne med sensitiv informasjon.
Det jeg da lurer på er om det er mulig å ta en kopi av dette, uten at eieren finner utav at det er blitt foretatt en kopi?
Har lest at det skal finnes programvare for slikt, mulig installert på minnepinnen, men alt jeg finner er en hovedmappe.
Er det mulig å finne denne programvaren eventuelt?

På forhånd takk.
Minnepinnen registrerer når den sist var åpnet. Denne informasjonen
er tilgjengelig ved å høyreklikke på ikonet. Så ja, eieren vil nok skjønne
såpass.
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Minnepinnen registrerer når den sist var åpnet. Denne informasjonen
er tilgjengelig ved å høyreklikke på ikonet. Så ja, eieren vil nok skjønne
såpass.
Vis hele sitatet...
Jada, å åpne den fikk jeg i oppgave av eieren om å gjøre. Dog tror jeg ikke eieren visste hvilken info som var på den fra før av.
Eneste jeg trenger vite er om det er mulig å finne utav om jeg har kopiert innholdet.
beste måte å kopier uten at brukern skal se det er lag en img av usb penn til din pc, ved eks å bruke program som kopier alle sector og ikke leser selve filene. eks: (gratis, uten mase mekk)
http://www.softpedia.com/get/System/...elfImage.shtml
så når du har laget img av usb/ssd/hdd så bare legge img over til annen disk , og det er ikke noe spor på orginale disken.