Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1070
Bygging av ny pc.

Tenkte og bygge meg en pc. Har aldri bygget en pc før.

Passer disse delene?


http://bildr.no/image/Vis2bm9X.jpeg
Sist endret av Inspires; 28. april 2016 kl. 11:32.
Kan ikke overklokke skikkelig med det hovedkortet, gå for dette så burde det gå fint
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Velg HKet som BaconWeed foreslo, samt fjern LED lysene og heller gå for Fractal define R5. Så får du ett stille kabinett som er godt å bygge i! Kjør på ellers!
Inspires's Avatar
Trådstarter
60 3
BaconWeed Man får overklokka bra med det hovedkortet?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Inspires Vis innlegg
BaconWeed Man får overklokka bra med det hovedkortet?
Vis hele sitatet...
Jepp! Det skal gå helt fint! Du trenger dog en CPU vifte for å holde temperaturene i sjakk. Anbefaler hyper 212 evo.
Sist endret av Quakecry; 28. april 2016 kl. 15:15.
Inspires's Avatar
Trådstarter
60 3
Det er med cpu vifte
Ville sterkt vurdert å droppe lysgreiene, kjøpt Fractal R5, Supernova G2 850W stømforsyning og da skal en være i ca samme prisklasse om en tar med ett slikt Om du ikke har ssd eller lignende fra før så mangler du det i listen

Du mangler også Windows om du ikke har fra før. Personlig synes jeg Gtx 980 er ett dårlig kjøp for pengene, om det er verdt 2000 kr mer enn Gtx 970 får bli opp til den enkelte å vurdere, men jeg synes ikke det er det. Så ville enten gått ned til Gtx 970 eller opp til Gtx 980Ti.
Sist endret av Jens1; 28. april 2016 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dropp lyset (det ser helt forferdelig ut), og kjøp ett Fractal Design R5 kabinett. Sparer mye på det, og det ser bedre ut. I tillegg demper det mye støy. Mye kulere med stilrent kabinett en romskip.
Se litt på denne videoen, kan hjelpe deg masse

https://www.youtube.com/watch?v=HvVwOzdQPqI