Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1562
Hei alle sammen!

Jeg har vært på forumet i fjor, men glemte passord og dermed opprettet jeg nytt navn. Jeg har mange spørsmål, men skal prøve å fatte meg i korthet. Hvordan kan jeg finne ut om det er keyloggere på data min? Er ikke sååå veldig datakyndig...Er det normalt at, feks, når jeg bytter fra den ene siden på fb til min side, at det vises hele siden med kun bokstaver og tall? Varer i kanskje to sek før den går videre. Hvordan kan jeg se noe som " jeg" har sendt eller publisert på fb til andre/tidslinjen min, hvis jeg ikke ser det? Det er ikke noe jeg innbiller meg, vennene mine, (riktignok mannfolk) takker og kommer med kommentarer. Skal ikke komme med mange andre rare ting som skjer på data min, men håper på at noen kan svare meg. Er ganske fortvilt.

Kommer med litt mer opplysninger. Hadde kjæreste som var tilfeldigvis naboen min. Som datakyndig, hjalp han meg når data min plutselig "kranglet" Han viste meg litt hva han gjorde, og påpekte at jeg skal IKKE røre en fil som var merket med "x". Det var, ifølge ham, systemet og jeg fikk skylda at jeg rotet til sånn at data streiket. Vil nevne og at han brukte bredbåndet mitt. Hva slags "x" fil er det? Jeg er fullstendig uinteressert i datakunnskaper, bortsett fra fb, litt spill og det vanlige.
Sist endret av silentk; 12. februar 2015 kl. 20:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.