Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2953
Hei, har nå mista min gratis trial på norton antivirus og lurer på hva det beste gratis antivirus programmet er? Trenger ett nytt og har ikke så mye spenn fortiden..
Takker på forhånd
PCmag.com - The Best Free Antivirus for 2015

Malwarebytes eller Panda ser det ut som.
på heltid
iSkurk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
PCmag.com - The Best Free Antivirus for 2015

Malwarebytes eller Panda ser det ut som.
Vis hele sitatet...
Noen som har noe erfaringer med de her da?
Bruker malwarebytes selv, funker fint det.
Har ikke behov for noe mer imo.

Malwarebytes er ikke antivirus tho, bare fjerner malware osv. så om du trenger antivirus, hadde jeg tatt panda i tilegg.
på heltid
iSkurk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Bruker malwarebytes selv, funker fint det.
Har ikke behov for noe mer imo.

Malwarebytes er ikke antivirus tho, bare fjerner malware osv. så om du trenger antivirus, hadde jeg tatt panda i tilegg.
Vis hele sitatet...
Fungerer det da? hørt at flere slike programmer kan gjøre så ting crasher?
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Fungerer det da? hørt at flere slike programmer kan gjøre så ting crasher?
Vis hele sitatet...
Ikke noe stress å ha både malwarebytes og et realtime protection antivirus.
Om du derimot kjører flere antivirus samtidig kan ting bli rot.
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Fungerer det da? hørt at flere slike programmer kan gjøre så ting crasher?
Vis hele sitatet...
yup, f.eks. norman antivirs sammen med mcafee kræsja maskinen til en i familien min så kraftig at den måtte reinstalleres.

Malwarebytes er ikke antivirus i samme fortsand som panda, så jeg tror ikke de vil kræsje totalt.

Eneste er kanskje brannmuren hvor de kolliderer: compatibility with Panda Anti Virus 2012

Dette var i 2011-2012 tho
på heltid
iSkurk's Avatar
Trådstarter
Haha, greit ^^ da laster jeg ned begge, så får jeg bare drite i å kjøre begge samtidig da, så slipper jeg no tull.
Takk for svar alle sammen
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Haha, greit ^^ da laster jeg ned begge, så får jeg bare drite i å kjøre begge samtidig da, så slipper jeg no tull.
Takk for svar alle sammen
Vis hele sitatet...
Du kan kjøre de sammen ifølge forumet til Panda antivirus i 2014:

Sitat av VirusBuster (Official Moderator)
There shouldn't be any problem
Vis hele sitatet...
Kilde: Conflict with Malwarebytes?
Mener den beste kombinasjonen er AVG og Malwarebytes. Ha alltid avg kjørende i bakgrunnen, og hvis du skal gjøre en virus scan bruker du begge programmene. Husk å avslutt Malware helt etter kjøringen av scannen..
Win8 har det jo innebygget
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Malwarebytes er ikke antivirus i samme fortsand som panda, så jeg tror ikke de vil kræsje totalt.
Vis hele sitatet...
Går nok bra det, kjører Mcafee og Malwarebytes på samme maskin og det funker fint det, så det burde nok ikke være noe problem.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Hørt mye bra om Microsoft Security Essentials
– Security Essentials er ikke nok
Microsoft hevder du må bruke flere antivirusprogrammer.

http://www.itavisen.no/nyheter/micro...kke-nok-107143

Men bruker den selv sammen med Malwarebytes Anti-Malware og er meget godt fornøyd!
Sist endret av woff; 3. februar 2015 kl. 17:03.
Mener bit defender er det beste det har ganske stilig gui og har ikke likke store sikretsproblemer som macaffe bruker det i en kombo med Malwarebytes. Må si at jeg pleier å gå gjenom dataen ganske så grundig selv og synes de som kommer unna meg, 1 antivirus og et antimalewear program fortjener å bruke pcn min da så :P
Har prøvd dem alle. For meg er valget uten tvil

http://www.360safe.com/internet-security.html

- Nice layout
- Bruker svært lite ressurser
- Gratis
- Tripple engine
- Veldig effektivt
- Ingen pop ups og mas. oppdaterer seg selv så du trenger ikke å tenke på det.

Har brukt det i 166 dager nå. Ingen klager utenom at det kan finne virus i filer som ikke er virus, men da er det ikke værre enn å whitelist filen.
Sist endret av Strømkontakt; 3. februar 2015 kl. 18:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Avast anti-virus! 8/8
Har brukt dette virus programmet i nå snart 6år og har aldri hatt et virus. Det finnes selvfølgelig en premium versjon som gir noen extra goder, men ingen du egentlig trenger. Gratis versjonen beskytter mot keyloggers, virus og advarer mot sider på nett som ikke er godkjente.

Håper du finner et virus program så fort som mulig, jeg anbefaler Avast til deg og alle andre som lesere dette!
Egentlig trenger du ikke antivirus. Bare bruk common sense og scan med malwarebytes en gang i blant.