Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1567
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor? Sluttet å bruke Aduvanzen min 1 uke nå fordi den slutter å ha effekt etter 2,5 mnd. Gikk 4 dager uten å ta noen ting og det gikk bra. Ryddet rommet mitt og kom over Ritalin jeg hadde liggende siden jeg hadde det på resept først så tok en 40mg bare å teste og tenkte ikke mer på det. Etter ca 1 halv time så merket jeg jeg ble rolig inni meg men på samme tid glad. Alt var ikke lenger like kjedelig og meningsløst og har nå tatt dette litt igjen av og til. Jeg før tilbake et helsikkes tankekjør noen dager, noe jeg også gjorde på Aduvanz den siste uken. Saken er at Ritalinen gir en slags «topp» men så vipper det liksom over til lettere nervøsitet. Som om det brenner inni meg på en måte. Jeg trene i tillegg. På Aduvanzen skjedde ikke dette...
Hvordan er dette med vanlig amfetamin? Ikke at jeg skal bruke det, men den forbudte typen dere driver og drar inni dere... er dette verre?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk du den på resept? Hvorfor slutter du uten samråd med legen? Ikke rart du har følt deg dårlig! Man skal ikke bråslutte sånn og om de mistet virkning er det naturlig å øke dosen i samråd med lege! Alle medisiner starter man på en dose og øker med tiden.

Ja man får jævlig nedtur av vanlig amf også.
Nedtur på amf er litt doseavhengig. Min erfaring er at når man går våken i over 2 døgn på amf så begynner drittn.
Jeg liker best små doser som gjør at jeg spiser og sover som normalt, og da opplever jeg ikke noe form for nedtur som jeg merker selv iallfall.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk du den på resept? Hvorfor slutter du uten samråd med legen? Ikke rart du har følt deg dårlig! Man skal ikke bråslutte sånn og om de mistet virkning er det naturlig å øke dosen i samråd med lege! Alle medisiner starter man på en dose og øker med tiden.

Ja man får jævlig nedtur av vanlig amf også.
Vis hele sitatet...
Jeg ble gradvis dårlig selv om jeg brukte det. Jeg har snakket med flere som bruker det og de tar seg pauser også, noen hadde til og med fått anbefalt av legen sin å ta en ukes pause. Min lege ville ikke øke dosen, men når jeg har brukt opp denne her nå så skal jeg høre igjen.