Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 952
Jeg har bestemt meg for å slutte med rus nå som jeg starter skole siden jeg vil ta det og livet mer seriøst. Har ikke vært edru en eneste dag på over 3 mnd nå, og røyka fast hver dag. Molly, kokain, lsd, sopp, benzo flere ganger på denne tiden. Jeg gikk før på fluoxetine, og planen er å fortsette nå som jeg starter skolegang igjen.

Hvordan kan jeg på best måte trappe ned slik at abstinensene ikke blir et helvete? Jeg har ikke spist på 4 dager, spiste i går men tok ikke mange timer før det kom ut igjen. Bruker også benzo (sobril) for angst, men får ingen effekt når jeg går på fluoxetine. Føler at jeg må velge mellom angst og depresjon.
Sist endret av aiko; 29. juli 2020 kl. 18:22.
Du kommer ikke akuratt til å få noen abstinenser med bruk av de stoffene der, unntatt benzo, men du har ikke akuratt spist 4-5 rivotril om dagen.
Det kommer til å gå helt fint.
aiko's Avatar
Trådstarter
19 0
Sitat av carttown Vis innlegg
Du kommer ikke akuratt til å få noen abstinenser med bruk av de stoffene der, unntatt benzo, men du har ikke akuratt spist 4-5 rivotril om dagen.
Det kommer til å gå helt fint.
Vis hele sitatet...
Sa det samma til meg selv, men nå har jeg ikke hatt matlyst på en måned. Klarer så vidt å drikke vann engang. Kaldsvette og generell uro i kroppen.
En Glad Idiot
lillebiff355's Avatar
24 6
Anbefaler å hvertfall sette av alarm på telfonen om at du skal spise og drikke, så du ikke glemmer helt og spise. går fort det og glemme det. Viktig å spise og drikke selvom man egentlig ikke orker. Helst et fullt måltid men holder med noe enkelt vis man ikke gidder.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kaldsvette, generell uro, og manglende matlyst, høres ut som klassisk benzo abstinenser for meg