Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  140 38185
Hadde noe lignende før husker jeg. Cruel Intenzions eller noe sånn (forkortet til CIA). Morsomt nok det, bare for å spøke med venner. Likte godt å trykke ut cd-drevet, eventuelt snu skjermen på hodet. Det var tider det! Fin guide forresten.
▼ ... over en måned senere ... ▼
sry for en gammel tråd? men hvorfor får jeg ikke frem webkamera i turkojan?
eneste jeg har probleme med,ellers funker alt nice
Sitat av soney1234
sry for en gammel tråd? men hvorfor får jeg ikke frem webkamera i turkojan?
eneste jeg har probleme med,ellers funker alt nice
Vis hele sitatet...
Uten å ha testet vil jeg anslå at det er fordi turkojan er en eldgammel trojan, og derfor kjent av de fleste av/antspyware. Det vil si at vil du forbi, må du endre så mye i turkojan at det ikke detekter, eller skrive en ny trojan selv.

Leser du hele tråden vil du se at trådstarter tar for seg fremgangsmåten, først og fremst, spesifikt ikke hvilken trojan du skal/bør benytte..
Sist endret av pidget; 1. september 2008 kl. 18:10. Grunn: la til trådinfo
Sitat av pidget
Uten å ha testet vil jeg anslå at det er fordi turkojan er en eldgammel trojan, og derfor kjent av de fleste av/antspyware. Det vil si at vil du forbi, må du endre så mye i turkojan at det ikke detekter, eller skrive en ny trojan selv.

Leser du hele tråden vil du se at trådstarter tar for seg fremgangsmåten, først og fremst, spesifikt ikke hvilken trojan du skal/bør benytte..
Vis hele sitatet...
åja oki takk for svar da!

så dårlig er cammen: http://bildr.no/view/248051
Sitat av soney1234
åja oki takk for svar da!

så dårlig er cammen: http://bildr.no/view/248051
Vis hele sitatet...
Hva i nøkken mener du med det der? Er jo ikke bilde engang ?
Sitat av pidget
Hva i nøkken mener du med det der? Er jo ikke bilde engang ?
Vis hele sitatet...
hehe sry er så javlig trøtt:P
http://bildr.no/thumb/248070.jpeg
Når jeg brukte Turkojan så fikk jeg samme problemet med et av "offerene".
Jeg gadd ikke gjøre noe for å fikse det, for som sagt så skjedde det bare med en.
Turkojan er infisert. Hvis dette er første gang du prøver en form spyware så er Turkojan sikkert morro, men .exe fila til selve programmet inneholder også en trojan. Ganske ironisk, men svært vanlig. Ikke bruk det hvis du bruker nettbank o.l. på den samme maskina.
Sist endret av Mr.Fister; 4. september 2008 kl. 19:57.
Sitat av 3xt4cy
Når jeg brukte Turkojan så fikk jeg samme problemet med et av "offerene".
Jeg gadd ikke gjøre noe for å fikse det, for som sagt så skjedde det bare med en.
Vis hele sitatet...
aha okay skjønner! nei jeg har bare prøvd med en. men skal teste på flere så får jeg se

Sitat av Mr.Fister
Turkojan er infisert. Hvis dette er første gang du prøver en form spyware så er Turkojan sikkert morro, men .exe fila til selve programmet inneholder også en trojan. Ganske ironisk, men svært vanlig. Ikke bruk det hvis du bruker nettbank o.l. på den samme maskina.
Vis hele sitatet...
ja første gang jeg kjører turkojan artig program hehe! er så synd att virus program spiser den opp=\ men jeg sendte en mail til turkojan angående kjøp av Gold Edition 249$

Hello.. webcam fixed in Private Edition.. Yes,it is true,you wont have any problems with antivirus softwares.. Thank you.
Sist endret av soney1234; 5. september 2008 kl. 05:38.
Hvordan sender jeg trojanen?
Enten laster du den opp til en server og ber "offeret" åpne og laste den ned der. Ellers sender du den over MSN. Les første posten engang til du
Hei jeg får en feil meld etter at jeg har brukt Software passport
jeg har testet ut flere versjoner og samme feil meld får jeg
noen som har vært borti samme probleme?

jeg får feil meld når jeg skal åpne trojaneren

http://bildr.no/thumb/251388.jpeg
Sist endret av soney1234; 8. september 2008 kl. 09:33.
Alt funker fint, helt til jeg prøver og teste porten. da kommer det: port kapali.
hva betyr dette? At porten ikke er åpen? At den ikke funker.
Har funnet ut at det betyr lukket.
Hvordan får jeg åpnet den porten?
Sitat av JonnaH93
Har funnet ut at det betyr lukket.
Hvordan får jeg åpnet den porten?
Vis hele sitatet...
http://portforward.com/ åpne porten
Jeg bruker heller SharK til dette. En rett crypter gjør den FUD og jeg kan "kose" meg så mye jeg vil. Easy! Men helt klart, ska man gjøre serveren FUD selv tar det litt tid men er ofte det beste. Betalte 350kr for min crypter for ca 9 måneder siden og den er forsatt FUD helt klart et bra kjøp. Det finnes "ikke" noe som er gratis og FUD bare sånn at det er klart, kanskje du finner noe som er FUD i 1,2uker max.
Sitat av clone-x
Jeg bruker heller SharK til dette. En rett crypter gjør den FUD og jeg kan "kose" meg så mye jeg vil. Easy! Men helt klart, ska man gjøre serveren FUD selv tar det litt tid men er ofte det beste. Betalte 350kr for min crypter for ca 9 måneder siden og den er forsatt FUD helt klart et bra kjøp. Det finnes "ikke" noe som er gratis og FUD bare sånn at det er klart, kanskje du finner noe som er FUD i 1,2uker max.
Vis hele sitatet...
hva er SharK? mulig jeg er grønn altså hehe
Heisann har strandet allerede på punkt 2, da jeg ikke finner routeren min på linken. Jeg har en Thomson Speedtouch 546T2...noen som kan hjelpe?
Sitat av Dibsent
Heisann har strandet allerede på punkt 2, da jeg ikke finner routeren min på linken. Jeg har en Thomson Speedtouch 546T2...noen som kan hjelpe?
Vis hele sitatet...
http://itpro.no/art/11538.html
Takker og bukker for link. Med nærmere ettertanke er vel dette noe jeg kunne funnet ut av selv, men men

Nå har et nytt problem oppstått:

"1 Velg Start, Kjør og skriv inn: cmd og trykk OK

2 Då får du opp eit kommandolinjevindu. Der skriver du inn først: ipconfig /release

3 Da får du melding om at tilkoblinga di er koblet fra, dette er greit. Deretter skal du skrive inn: ipconfig /renew"

Etter å ha skrevet inn det som skal på punk 2 får jeg denne beskjeden: Den forespurte operasjonen krever forhøyning.

Får bare beklage hvis det blir mye spørsmål, men dette er virkelig noe jeg kunne tenke meg å lære meg :P