Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 552
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Har et rart problem om dagen som gjør at jeg ikke får lukket programmer i Task Manager. Eller det er to programmer, Bf4 og Skype. Bf4 har jo problemer som gjør at det kan klikke når man lukker det og da må man avslutte prosessen i task manager. Men da får jeg meldingen "Access Denied". Samme gjelder for Skype. Hver gang jeg avslutter Skype så ligger det fortsatt og kjører i Details, Access Denied når jeg prøver og avslutte det. Så jeg må restarte pcen hver gang jeg har avsluttet Skype og Bf4 for at jeg skal kjøre de igjen.

Google viser mange med samme problem men dårlig med løsninger.

Her er hva en Microsoft Ansatt svarer:

Hi Riko Kaiten,

Welcome to Microsoft Answers!

I would suggest you to give the permission to those processes and check if that works.

1. Open Task Manager. Go to the Process Tab.
2. Right click on the GoogleToolbarNotifier Process and click on Properties.
3. Click on the Security Tab and then click on Edit.
4. On the Permissions window click on the Add button to open the Select Users Group or Groups window.
5. On the Select Users or Groups window you can enter the usernames of the accounts you want apply the restrictions.
6. Select your username and set the permissions to deny/allow by checking the checkbox under the deny/allow option.
7. Click on Apply and then Ok.

Repeat the steps for the other processes which you would like to terminate.

If this step did not work, I would suggest you to try uninstalling and reinstalling the applications.

Hope this information is helpful.

Regards,
Mouneshwar R – Microsoft Support


Svaret han får fra en bruker er bra formulert :

I'd hate to disagree with an answer from a Microsoft Support agent, but clicking on the properties of a process through Task Manager is the same as going to the properties of the file itself. The permissions are set on the file (not the process); Your information is therefore, sorry to put it so bluntly, invalid and useless.

Tror jeg bare re installerer Windows. Oppgraderer til 8.1 fra 8 som jeg har nå, hvis ingen har noe tips?
Har ikke noe tips angående problemet mitt, men tipset mitt er er 8.1 er ett råbra operativsystem, har ikke angret ett sekund på at jeg oppgraderte. Før fikk jeg bluescreen og redscreen under heavy gaming, dette har jeg ikke opplevd med 8.1.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Har ikke noe tips angående problemet mitt, men tipset mitt er er 8.1 er ett råbra operativsystem, har ikke angret ett sekund på at jeg oppgraderte. Før fikk jeg bluescreen og redscreen under heavy gaming, dette har jeg ikke opplevd med 8.1.
Vis hele sitatet...
Sitter nå med 8.1, Windows har blitt utrolig lett og raskt å re installere

Googlet problemet jeg hadde mer, mange som tror det er en Bugg i Bf4 og raser på Dice\Ea for det, men det er nok et Windows problem ingen har noen løsning på, så vidt jeg vet.