Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1013
Jeg ville bare høre deres mening om disse filmene. Hva syns dere om Ice cube i rollen som sønn av en hundefanger? og syns dere dette er god underholdning?
For min del synes jeg dette er kjempe gode filmer og mener at dette er garantert god humor
Noe av det artigeste jeg vet er rappkjeftige mørkhudete som spiller tøff og lager litt show i filmer f.x Anthony Andersen (hvis det er slik det staves).

Anyway, skulle bare høre deres meninger og se om det virkelig er noen som synes dette er gode filmer
Holy crap! Finnes det "Friday"? :S
Trodde Next Friday var den første.

(Someone oughta give me an FTP account!)

Edit: Next Friday var vel en av de første VHS'ene jeg piratkopierte.
Sist endret av charz0r; 23. mars 2005 kl. 00:12.
Trådstarter
17 0
hehe.. neida, han sir jo i starten av Next Friday hva som skjede forrige fredag som da er Friday. Blant annet at han banket opp han der muskelkarn i gata o.s.v

Btw, MÅ SEES :P
Har sett alle 3 et par ganger og synes de er kjempe artig.. Vet ikke helt hvilken av dem som er best..

Vel god og god, de er ihverfall morsom..
Jeg digger Ice Cube som skuespiller og "filmdude". Morsome filmer.
Jeg savner smokey i de to siste filmene, han gjorde definitivt "Friday" til favoritten av de tre
Trådstarter
17 0
hehe, Joffe har et stort poeng. Smokey var sinnsykt morsom i Friday Men i Next Friday har vi jo da han der onkeln og ho gammle dama i gata
*digger det*
Mener at "Friday" er den morsomste filmen ut av de 3
nFF Marshall
morten's Avatar
Det er jo som regel slik at film #1 er den som er best. Det finnes selvfølgelig oppfølgere som er bra, men de er som regel unntaket framfor regelen.

Har bare sett Next Friday, og den var tidig nok den.
Eyh chico, stop humping my leg!!

Friday, next friday og friday after next er jo alle gode "søndags filmer", enkel og grei humor som ikke krever en jævla ting av deg mentalt.. blir ikke så veldig mye bedre
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har bare sett Next Friday så langt, mn jeg dør etter å se de andre. Syns hvertfall den er veldig kul, morssom også. Alltid likt hip-hop filmer da, festelig musikk og brystfagre damer. Hvem liker ikke det?