Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 786
Folie à deux
Jeg ser etter en usb C til aux adapter som ikke blir ødelagt på 3 måneder. Nå for tredje gang blir den siste adapteren jeg har kjøpt ødelagt på under 7 måneder. Jeg snakker om en av denne typen: https://www.power.no/tv-og-lyd/lyd-t...E&gclsrc=aw.ds men mer solid, og som tåler noe mer enn 3 mnd med normalt bruk. Det hadde vært fantastisk å få et tips til noe som er mer solid, og med kortere ledning.
Har ingen gode tips å komme med bortsett fra at jeg kjøper disse i 5 pakning....
Det jeg har oppdaget er at om jeg er nøye og tar ut adapteren før jeg stikker mobilen i lomma forlenger det levetiden. Men så regner det eller jeg jeg sykler eller gjør noe aktivt så mobilen må i lomma og pluggene i øret også ryker adapteren raskt som faen.
Høres ut som at det er på tide å gå trådløst.
Kanskje på tide å kjøpe en med 90 graders USB-C ende? Så ting blir mer flush med mobilen i lomma og ikke en utstikker uansett hvilken vei den ligger i lomma?
Folie à deux
Trådstarter
Alright, thanks boys

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Har ingen gode tips å komme med bortsett fra at jeg kjøper disse i 5 pakning....
Det jeg har oppdaget er at om jeg er nøye og tar ut adapteren før jeg stikker mobilen i lomma forlenger det levetiden. Men så regner det eller jeg jeg sykler eller gjør noe aktivt så mobilen må i lomma og pluggene i øret også ryker adapteren raskt som faen.
Vis hele sitatet...
De koster ikke mye, men det er jævla irriterende. Antar du kjøper 5x av den grunn. Samme her, jeg sykler en god del å da er de fucked up etter 2mnd hvis jeg er heldig. Hvilke kjøper du?

Sitat av Dough Vis innlegg
Høres ut som at det er på tide å gå trådløst.
Vis hele sitatet...
Det blir det nestegang, men kjipt å forkaste øreplugger til 5 k bare fordi adapter suger

Sitat av bashfoo Vis innlegg
Kanskje på tide å kjøpe en med 90 graders USB-C ende? Så ting blir mer flush med mobilen i lomma og ikke en utstikker uansett hvilken vei den ligger i lomma?
Vis hele sitatet...
En link her til noe du anbefaler?
Sist endret av noguhso; 11. juli 2023 kl. 04:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mitt forslag er sugru/kintsu for å få overgangen fra pluggen til ledningen litt mykere. Min erfaring er at det i hvert fall utsetter den værste slitasjen