Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 940
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vis jeg tar rundt 100mg elvanse å drar på Tusenfryd høres dette ut som en god ide? Eller ikke, mtp på hjertet og de største/raskeste karusellene?

Hørtes ut som en veldig god ide ista helt til jeg begynte å tenke på hjertet og pulsen når man tar de karusellene. Nok å få et sjokk men vis man da plusser på typ amfetamin så vil jeg ikke ende opp med hjertestopp midt i turen
Ikke tenk over hva som kan gå galt. Nyt heller alle karusellene, tips den derre “speed-coaster” ved inngangen. Ekstremt mye MORRO
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av RESpekt Vis innlegg
Ikke tenk over hva som kan gå galt. Nyt heller alle karusellene, tips den derre “speed-coaster” ved inngangen. Ekstremt mye MORRO
Vis hele sitatet...
Okaay, så det er ikke noe farlig for hjertet?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
70 er vel maksdosen som gis i Norge, så hva er vitsen?

Tusenfryd blir dritgøy med og uten rus.

Personlig tror jeg ikke det er høy fare for fysisk helse å gunne på litt mer, men hva vet nå jeg. Snakk med legen.

"Ånei, jeg skal til Tusenfryd idag og klarte med uhell å ta pillene mine to ganger. Er det farlig å dra til Tusenfryd?"
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og PS til TS: Du bør ikke spørre liv og død spørsmål rundt helse og medisin til randoms på nett. Du lurer bare deg selv til ansvarsfraskrivelse. Ting du generelt sett har god grunn til å revurdere.

Og med det sagt: Hvis du har kjente hjertesykdommer/problemer eller har dette i slekten din, så trekker jeg tilbake det jeg skrev tidligere. Da bør du faktisk bare nyte Tusenfryd uten rusmedisimen din.

Mvh din personlige ufaglærte lege
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med tanke på hvor kjedelig det er å stå i de lange køene til hver jævla ting der så syns jeg noe sentralstimulerende høres ut som en dårlig ide. Jeg hadde blitt for rastløs og irritert og ikke hatt tolmodighet til å stå i kø så hadde sikkert endt med å bare dra.

Har drukket på tusenfryd to ganger, en gang når jeg var fjortiss og da var det naturligvis gøy men når jeg var eldre var det skikkelig nedtur. Trodde alt skulle være morsomt og gøy som det var når jeg var barn men hadde vokst fra det meste og skamma meg over kompis som skulle dra opp flaska foran små barn, drikke åpenlyst og oppførte seg som en full dust foran barn og foreldre som bare ville ha en trivelig dag.

Hvis man absolutt må ruse seg på tusenfryd vil jeg si en lavdose molly kanskje hadde vært det beste.