Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  246 80921
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Freemind: Du mener altså at det ligger en organisasjon under forumet, som det vanlige medlem ikke er klar over?
Fantastisk ivioynar, fantastisk.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Vel, vel... Først er vi styrt av Kripos, og nå Frimurerne. Jeg gleder meg til å se hva neste konklusjon blir, men jeg ser ikke for meg at ordene Kripos eller Frimurerne blir byttet ut med "en kar fra Bergen" med det første.
Vis hele sitatet...
Bare "teliepsstehyN" ikke får snusen i hva som skjer på VIF, så...
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Freemind Vis innlegg
Ikke ta dette som en spøk, det er mer en avledning fra det vi har i vente.
Vis hele sitatet...
Hvorfor en avledning? Det vil gi oss en mulighet til å gjennomskue avledningen, hadde de holdt kjeft så merker vi jo det ikke før det er for sent.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av Freemind Vis innlegg
Hei

Det er Armin her.

Dere er mer gjennomførte enn noen gutter på barnerommet, her kryr det av frimurere som "stormen" og andre som jeg har fulgt med har agitert seg over lengere tid på mye av det Nyhetsspeilet presenterer.
Vis hele sitatet...
På vegne av alle verdens frimurere vil jeg si: Du er en fin fyr!

Bortsett fra det kuppet ditt på direktesendt TV da. Det var bare trist og egosentrisk.
Sist endret av Stormen; 10. mars 2010 kl. 17:58.
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Freemind: Du mener altså at det ligger en organisasjon under forumet, som det vanlige medlem ikke er klar over?
Vis hele sitatet...
Vif er jo hemmelige for oss 'vanlige' medlemmer. Vi vet jo ikke hva dere driver med, bare at dere har en rekke hemmelige fordeler og et samfunn ikke vi får del i
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Freemind Vis innlegg
Ikke ta dette som en spøk, det er mer en avledning fra det vi har i vente.
Vis hele sitatet...
Armin,

du har omtrent like mykje truverdighet som teksten på dassvegger. Eller litt mindre, når eg tenker meg om. Det er greit demonstrert her at du ikkje har fnugg av peiling på fysikk (enkel fysikk tilseier at 100 omdreininger per sekund vil gi enorme problemer om du kommer opp i så lite som ti meter vingespenn), og at du ikkje har sjekka fakta i det du publiserer. Problemet er ikkje direkte innholdet i artikkelen, men at en kvar med bestått karakter i 2FY vil vere i stand til å avsløre det som svada fra ende til annen.

Elementær kildekritikk, som å sjekke vekta på blada på vindmøller, enkel fysikk som å regne på tettheta til materialer, sjekke rotasjonshastighet vs. hastighet på tuppen av blada etc etc. ville debunka det som svada. Du greide ikkje det. Det er enkelt og greit en lærepenge i elementær kildekritikk, og elementær kritisk sans. Og du feila på begge.
Legendarisk!
Håper denne historien blir sendt videre til andre aviser, slik at folk kan begynne å bli mer kritiske til hva de leser i dem.
Godt utført arbeid ivi, håper på flere snedige pek av denne typen!

Kudos/Credz/Respect/KP
Sitat av pidget Vis innlegg
Vif er jo hemmelige for oss 'vanlige' medlemmer. Vi vet jo ikke hva dere driver med, bare at dere har en rekke hemmelige fordeler og et samfunn ikke vi får del i
Vis hele sitatet...
Som jeg har sagt tidligere, der planlegger vi verdensherredømme, men ikke si det til noen andre.
Sitat av snegler Vis innlegg
Han har jo et poeng. Vi vet jo alle at Kripos står bak nFF...
Vis hele sitatet...
Og her har vi "Nøkken" fra Dagbladets kommentarfelt

Its all getting clearer and clearer day by day..


Stå på gutter, dere gjør en fantastisk jobb
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av MartinB Vis innlegg
Som jeg har sagt tidligere, der planlegger vi verdensherredømme, men ikke si det til noen andre.
Vis hele sitatet...
Hysj.. nyhetsspeilet eksponerer oss...
Har bare en ting å si... EPIC!
Sitat av Freemind Vis innlegg
Og her har vi "Nøkken" fra Dagbladets kommentarfelt

Its all getting clearer and clearer day by day..


Stå på gutter, dere gjør en fantastisk jobb
Vis hele sitatet...
Nøkken? Jeg har faktisk en konto på Dagbladet, og har postet to poster der tror jeg, men Nøkken har jeg aldri kalt meg...

Har du utført instruksjonene i min tidligere post? http://freak.no/forum/showpost.php?p...3&postcount=42
Sist endret av snegler; 10. mars 2010 kl. 18:06.
Du er en syk mann
Sitat av Freemind Vis innlegg
Er du en Nordmann? Isåfall er du skam om du lar 1av3 få kreft uten muligheten til en 50år tilbakeholdt kreftkur som mange mennesker idag trenger sårt. Du er ingen nordmann om du hadde sittet stille i 40 minutter i den debatten, og hørt på løgner og oppspinn.

http://espensteen.wordpress.com/2010...edag-29-01-10/

Krefsyke pasienten er faktisk enig med meg

Og her har du min video om hendelsen
http://www.youtube.com/watch?v=PmMmUsyHwaI
Vis hele sitatet...
Tørr du å snakke mot: Han du vet?
Vet du hva han er i stand til å gjøre?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jeg vet ikke hva som er værst, Frimurere som styrer et forum eller en konspirasjonssite hvis anagram av deres navn (Nyhetsspeilet) ender opp i noe som dette: Steeply the sin. Skummelt!

På en annen side ender jeg også opp med et anagram som får meg til å trekke på smilebåndene: Steel thy penis.

Så hva sier du, stålkuken?
Sist endret av m0b; 10. mars 2010 kl. 18:15.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Freemind Vis innlegg
Krefsyke pasienten er faktisk enig med meg
Vis hele sitatet...
...så er det jo ikkje ei nyhet at det å stole på enkeltpersoner er så håpløst idiotisk at eg ikkje har ord. Du finn garantert fleire kreftsjuke som har fått hjelp av konvensjonell, evidensbasert medisin. Så kva vil du fram til? At du er skyldig i drap om folk hører på svadaet ditt?

Du har blod på henda, Armin!
Sitat av Freemind Vis innlegg
Krefsyke pasienten er faktisk enig med meg
Vis hele sitatet...
Jeg siterer fra bloggen du linket til:
Sitat av blogg
Tror nok det bare var en som ville få litt publisitet rundt et produkt han hadde tro på og som han kanskje selger. Han mente at B17 eller aprikoskjerner var mye bedre enn medisiner og jeg ville spart penger og blitt frisk hvis jeg tok dette.
Vis hele sitatet...
Jeg leste raskt igjennom, så jeg kan ha gått glipp av noe, men hvor er det han er "enig" med deg?
Sitat av "Kommentar på youtubevideoen linket til tidligere
LOL

Folk som tror dette bare er konspirasjonsteorier, bør slå av tv'en å begynne å gjøre litt selvstendig research, ikke bare om kreft, men hele systemet, ikke bare i Norge, men i hele verden.

5 stjerners uten tvil!
Vis hele sitatet...
ja nettopp, selvstendig research
Dette gossa meg skikkelig:

Sitat av Armin på nyhetsspeilet.no
Det gikk en stund før kontakten ble gjenopptatt. Ikke fordi jeg var redd for å gå ut med informasjonen, men jeg hadde en god del saker og artikler jeg jobbet med, demonstrasjoner, aksjoner og lignende, og den kanskje viktigste saken i menneskehetens tid ble derfor satt på vent for riktig anledning.
Vis hele sitatet...
Genialt! Tre kvalitetspoeng rett til deg! Må si at så snart du postet dette her, har det lekket ut til nyhetsspeilet og hvis dere har lyst på enda litt mer konspirasjonslesning - http://www.nyhetsspeilet.no/2010/03/...ebefolkningen/

Tydeligvis er vi alle frimurere som... Vent, jeg siterer "Jeg tror Freakforum.no sjefen har bånd til frimurere, jeg har sett et par diskusjoner der inne hvor flere erklærer åpentlyst at de er frimurere… Her er jeg faktisk glad for at de tok denne spøken på meg det beviser at de er i krig mot oss, på alle mulige måter, og dokumentet “white wesir” som ble skrevet tror jeg er ekte nok for å ta seriøst. Jeg tar denne spøken som en seier, og bekrefter det vi alle vet at noen er ute etter å skade vårt rykte som det eneste alternative til medienes monopol på virkeligheten."
Sitat av x3m187 Vis innlegg
http://www.nyhetsspeilet.no/2010/03/...ebefolkningen/

Folkens se og le. Jeg tror vi såret han!
Vis hele sitatet...
Flau skrivefeil i meldingen han fikk...
http://www.nyhetsspeilet.no/wp-content/uploads/2010/03/utestengtfrafreakforum.jpg

Han kommer iallefall ikke til å være aktiv her any more. Hvorfor lot dere han ikke drite seg ut mer i tråden først?
Sjekk bokmerkene til den fyren. Tror jeg og hadde blitt litt kokko om jeg hadde brukt så mye tid på konspirasjoner.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Ehm, betyr dette at jeg er en Frimurer nå? Tøft
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ehm, betyr dette at jeg er en Frimurer nå? Tøft
Vis hele sitatet...
Og at det ikke finnes muslimer på freak.no!
Frimurerene sitt kripos overvåker oss.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Tja, fyren er jo sprø, litt for freakete for freakforum. Men allikevel burde dere ikke bannet fyren, i det minste lat ham være for underholdningens skyld. Regner med at "Freakforum agendaen" blir ett nytt bokmerket i browseren hans nå^^
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Frimurerene sitt kripos overvåker oss.
Vis hele sitatet...
Overvåker... Observerer er et bedre ord.
Såvidt jeg vet har der vært hendelser som viser at Politiet, Tollvesenet og noen medlemmer av Frimurerne vet hva som foregår her.
Men nesten hele forumet er offentlig så det skulle bare mangle?

(Angående lenkene, NSO sier i den første at han har hjulpet politiet. I den andre sier en toller at de henger på såkalte "freak-forums" for å være litt på forkant.)
Sitat av slashdot Vis innlegg
Det er greit demonstrert her at du ikkje har fnugg av peiling på fysikk (enkel fysikk tilseier at 100 omdreininger per sekund vil gi enorme problemer om du kommer opp i så lite som ti meter vingespenn), og at du ikkje har sjekka fakta i det du publiserer. Problemet er ikkje direkte innholdet i artikkelen, men at en kvar med bestått karakter i 2FY vil vere i stand til å avsløre det som svada fra ende til annen.
Vis hele sitatet...
For å gå litt videre på den: banen på tuppen av vingen (med 10 meter spenn) vil jo være 2*pi*r=20*pi=62,8 meter, noe som med 100 omdreininger per sekund gir 628 meter per sekund! Nesten nok til å bryte lydmuren to ganger! Trenger ikke en gang 2FY for å gjøre den utregningen - ungdomsskolematematikk holder i lange baner. For å blande inn 2FY kan vi se at akselerasjonen vingen opplever ut fra sentrum vil være a=v²/r=628²/10=39 438 m/s², som igjen gir en kraft på F=m·a=300*39438=11 831 520 N! Nesten 12 meganewton på ett eneste blad! Skulle likt å se den konstruksjonen som tålte det!

Men seriøst, Armin. Hvordan kan du trekke en slutning om at ivioynar bare køddet med deg, og er faktisk innblandet i dette, samtidig som du tror de dokumentene han kom med er virkelige?? Hvorfor i alle dager skulle han som ekte illuminati-frimurende NWO-agent gi deg reell informasjon? Og hvorfor skulle de kryptere inn "Nyhetsspeilet er idioter" i et internt dokument?? Jeg kan ikke fatte og begripe det.. Men du rister vel av deg slike spørsmål like fort som du leser de for ikke å risikere at verdensbildet ditt faller sammen som det ustødige korthuset det er..

EDIT: Haha! Nei, vent litt! Slurvefeil! Jeg ganget med 10 i stedet for 100! Hastigheten blir svimlende 6283 m/s! Eller 22 619 km/t!! Det tilsvarer 18,5 ganger lydhastigheten i luft, altså MACH 18,5! Det gir videre en akselerasjon på 3 947 608,9 m/s² og en kraft på 1 184 282 670!! Nesten 1,2 giganewton!! Hahaha, og dette tror han på! Jeg gir meg ende over..
Sist endret av Provo; 10. mars 2010 kl. 20:50.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Både morsomt og veldig skremmende. Spesielt at så mange falt for det så lett.

Men uten tvil noe av det beste jeg har lest på LENGE.
Kjenner jeg blir riktig så glad av å være en del av dette. Eller ihvertfall føler det slik
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Etter å ha lest gjennom litt... Hvis de svarene fra Armin angående "avsløringen" av saken er ekte, så burde vi egentlig slutte å tulle med han. Han trenger jo seriøs hjelp.
Moynar, you just made my day!!
Det er så morsomt å se på at medlemmer fra forumet rister godt i buret til slike folk.
Såklart måtte han utestenges fra nettstedet. Slikt må hysjes ned så fort de får snusen i hva vi egentlig bedriver!

Jeg lo før, under og etter avsløringen!


Se på det første innlegget her:
http://www.dagbladet.no/2010/03/10/n...krig/10800807/
*humre*
Sist endret av Grimdoc; 10. mars 2010 kl. 23:44. Grunn: MIS-quote!
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Se på det første innlegget her:
http://www.dagbladet.no/2010/03/10/n...krig/10800807/
*humre*
Vis hele sitatet...
Hahaha, morro! Ser forresten at du endelig har bekjent deg som medlem av losjen, like så greit når man først er avslørt
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Se på det første innlegget her:
http://www.dagbladet.no/2010/03/10/n...krig/10800807/
*humre*
Vis hele sitatet...
Faen skal vi i NATO å gjøre? Vi kan jo gi FERSKE metrologiske data til den amerikanske marinen i nord istedenfor og kjempe mot fanatikere i sør! Bør være mer enn nok hjelp det altså.
Haha, for en respons det har vært. Jeg kommer hjem fra møte og ler meg halvt i hjel av alt sammen. I tillegg ligger jeg at Armin gjorde oss oppmerksomme på brukerkontoen hans - at han driver og spiser fleinsopp kommer vel neppe som noen overraskelse.
sikkert quota 100 ganger før, men altså

En varsler fant artikkel på Nyhetsspeilet og bestemte seg for å risikere sitt liv og karriere for å gi oss denne livsviktige beskjeden.
Vis hele sitatet...
hvor lattis! imponert her jeg sitter!
I lol'd!

Sitat av murloc Vis innlegg
Sjekk bokmerkene til den fyren. Tror jeg og hadde blitt litt kokko om jeg hadde brukt så mye tid på konspirasjoner.
Vis hele sitatet...
Trolig. Er nok det som har skjedd med denne stakkaren.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
I tillegg ligger jeg at Armin gjorde oss oppmerksomme på brukerkontoen hans - at han driver og spiser fleinsopp kommer vel neppe som noen overraskelse.
Vis hele sitatet...

Er det en sammenheng mellom konspirasjonsteoretikere og fleinsopp?
Sitat av Armin Bahrami
Paranoia er ikke noe annet enn 100% bevvisthet, takk.
Vis hele sitatet...
Det sier litt om fyren.
Sykt bra jobba, fy faan hvor jeg lo når jeg leste og så igjennom detta! KP til deg.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
På tide med ny logo?
Sitat av lex123 Vis innlegg
På tide med ny logo?
Vis hele sitatet...
Nice me likes
FYFAEN makan til tull. Sitter å diskuterer med folka fra NS.
Seriøst de gutta er blåst.

Altså de snakker om noe som heter nullpunktenergi. Og jeg sverger at jeg så det på Stargate Atlantis igår!
Også tror de alle at de ikke er hjernevasket men resten av oss er det.

Fellesfaktoren for alle disse nWo teori folka er. Dette fant jeg faktisk ut ista.

INGEN AV DEM HAR HØYERE UTDANNING! IKKE EN!

Jeg blir trist
Sist endret av BaJa; 11. mars 2010 kl. 01:56.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
FYFAEN makan til tull. Sitter å diskuterer med folka fra NS.
Seriøst de gutta er blåst.

Altså de snakker om noe som heter nullpunktenergi. Og jeg sverger at jeg så det på Stargate Atlantis igår!
Også tror de alle at de ikke er hjernevasket men resten av oss er det.

Fellesfaktoren for alle disse nWo teori folka er. Dette fant jeg faktisk ut ista.

INGEN AV DEM HAR HØYERE UTDANNING! IKKE EN!

Jeg blir trist
Vis hele sitatet...
Utdanningssystemer er en del av hjernevaskingen. Du burde derfor avslutte skolen rett etter videregående, før du mister alt av logisk tankegang.
Hei. Har sett det er endel skeptisk mot oss "konspirasjonsterrorister" :P her på f.f., vi som bl.a. mener at den offisielle forklaringen på 11.9 er helt på jordet. Men må si jeg synes det er veldig synd at nyhetsspeilet ødelegger for alle på denne måten. Vil bare si at ikke alle skeptikere av den offisielle 11.9 forklaringen (som er utgangspunk for "krigen mot terror") tror på Aliens og en hul måne, som vistnok ifølge nyhettspeilet skulle være noe ala dødsplaneten i star wars.
Sitat av lex123 Vis innlegg
På tide med ny logo?
Vis hele sitatet...
Du glemte å slenge inn:
Powered By Kripos