Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2076
Er inspirert av mange sjangre, spesielt progressiv musikk (metal og rock) og synthwave. Også annen elektroniske sjange. Sjekk ut min nye sang, som er kanskje den beste jeg har produsert så langt. Kom med noe feedback hvis du vil!


https://soundcloud.com/24jerde/cold
Sist endret av neiass; 4. mai 2022 kl. 16:10.
Høres ut som nedgradert Aphex Twin verk
Du skal ha for at du skaper noe eget, det står det respekt av! Min mening om låta er at den bærer preg av å være overkomponert med forskjellige toner som ikke helt samsvarer med hverandre (for brå overgang mellom høy- og lav pitch bl.a.)? Med det sagt så er dette min personlige refleksjon. Fortsett med det du holder på med, interessant å høre hva folk lager
Har ikke appen så får ikke åpna , hva heter du på soundcloud?
Trådstarter
Sitat av brkrnvn Vis innlegg
Du skal ha for at du skaper noe eget, det står det respekt av! Min mening om låta er at den bærer preg av å være overkomponert med forskjellige toner som ikke helt samsvarer med hverandre (for brå overgang mellom høy- og lav pitch bl.a.)? Med det sagt så er dette min personlige refleksjon. Fortsett med det du holder på med, interessant å høre hva folk lager
Vis hele sitatet...
Ja, tenkte også at det var kanskje litt overprodusert. Skjønner hva du mener. Jeg har en tendens til å ta med litt for mye noen ganger. Takk for feedback.

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Har ikke appen så får ikke åpna , hva heter du på soundcloud?
Vis hele sitatet...
24jerde. Sangen heter cold.
Sist endret av neiass; 4. mai 2022 kl. 21:42.