Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1210
Hei! En kompis av meg skulle komme å besøke meg ikveld, og har ikke vært på hverken internett eller svart på sms i hele kveld. Han skulle avgårde og hente noe før han kom hit, og ettersom jeg ikke hadde hørt noe på en stund, fikk jeg en dårlig følelse. Sjekka derfor twitteren til det lokale politiet der han bor, og det hadde vært slagsmål samme sted han skulle innom før han kom hit. Jeg går derfor utifra han har blitt lurt, og at det har blitt bråk. Så til spørsmålet: Når kan jeg forvente å få tak i han igjen? Hva er vanlig når man blir tatt for slagsmål? Ei natt i glattcelle og avhør, eller bare avhør?
umulig å si..
tidligere rulleblad, skade omfang, hvem er skada, hvorfor, hva sier vitner, er det vitner, har han blitt busta med noe på seg?
Om fyren er under 18 er han kanskje kjørt hjem til mor&far..
Hvis det bare er ordensforstyrrelse blir man sendt hjem etter at de har fått personalia.
Stod på twitter nå at alle var blitt sendt hver til sitt, med pålegg om å holde seg vekk fra hverandre Takk for svar