Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1660
Holder på å ekstrahere DMT fra mimosa bark og har tilsatt eddik ,salt og vann i flere glass med bark, slik jeg pleier.

Men innholdet i det ene glasset har bare blitt en slags ubrukelig grøt . Så jeg lurer på om noen vet hva som er feil eventuelt hvordan man kan fikse det?

Sliter med å formulere det jeg lurer på på engelsk så er litt vanskelig å bruke Google.
Sist endret av Bluesky_; 11. desember 2022 kl. 14:36.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Interessert i å prøve dette selv, men ser ut til at det har kommet importforbud på Mimosa Hostilis? Kan jeg spørre hvordan du fikk tak i dette?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For lite vann kansje?
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spør på dmtguide
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye vann og hvor mye bark?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye eddik? Hvor mye salt? Hvorfor salt?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du har for mye bark i glasset.
Hei takk for svar! Det viste seg at jeg hadde for mye bark og det løste seg ved å tilsette mere vann og sjekke at PH fortsatt var OK.

Grunnen til at jeg bruker salt er fordi det påstås og gi mere yield. Ref Cybs Salt Tek feks. Har ikke forsøkt uten salt så vet ikke om det har så mye å si da.

Sitat av Grzeb Vis innlegg
Interessert i å prøve dette selv, men ser ut til at det har kommet importforbud på Mimosa Hostilis? Kan jeg spørre hvordan du fikk tak i dette?
Vis hele sitatet...
Den jeg bruker nå kjøpte jeg av en bekjent. Jeg vet ikke helt hvordan man får tak i bark så gruer meg til det er tomt hehe. Noen som vet straffen om det blir stoppa i toll? Og er det mulig å nekte ?
Sist endret av Bluesky_; 4. januar 2023 kl. 16:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det blir sansynlig stoppet i tolla å destruert. Bestiller du veldig store mengder kan du sikkert få en bot. Baserer dette på kjøp av div legemidler på nett, bla.a 100g phenibut, salvia osv
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Holder på å ekstrahere DMT fra mimosa bark og har tilsatt eddik ,salt og vann i flere glass med bark, slik jeg pleier.

Men innholdet i det ene glasset har bare blitt en slags ubrukelig grøt . Så jeg lurer på om noen vet hva som er feil eventuelt hvordan man kan fikse det?

Sliter med å formulere det jeg lurer på på engelsk så er litt vanskelig å bruke Google.
Vis hele sitatet...
Bruker du ikke lut?
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hei takk for svar! Det viste seg at jeg hadde for mye bark og det løste seg ved å tilsette mere vann og sjekke at PH fortsatt var OK.

Grunnen til at jeg bruker salt er fordi det påstås og gi mere yield. Ref Cybs Salt Tek feks. Har ikke forsøkt uten salt så vet ikke om det har så mye å si da.



Den jeg bruker nå kjøpte jeg av en bekjent. Jeg vet ikke helt hvordan man får tak i bark så gruer meg til det er tomt hehe. Noen som vet straffen om det blir stoppa i toll? Og er det mulig å nekte ?
Vis hele sitatet...
Bare bestill det til sverige og hent det der. og jeg vil anbefale deg å switche til spiritveghead tek. Yielden varierer så lite uansett. Jeg får ca 1,5%.
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Bare bestill det til sverige og hent det der. og jeg vil anbefale deg å switche til spiritveghead tek. Yielden varierer så lite uansett. Jeg får ca 1,5%.
Vis hele sitatet...
Takk for tips!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker du lut?