Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1230
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har aldri tatt ecstasy før og dette blir min første gang. Jeg har tatt mye annet og nå ville jeg teste ut dette. Har hørt at den innholder mye mg og er ganske sterk. Lurte på hvor mye burde jeg ta i min første dose? Halv pille? Mindre? Hva jeg kan forvente, hvordan bakrusen er. Er det som etter amf at man er sløv, føler den verste kvalmen i hele verden, og spyr etter at rusen går ut.

Har hørt mye at man bare føler seg mere utslitt psykisk, en fysisk.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan bli ganske kjørt mentalt etter en exstacy tripp, men etter min erfaring kan det ikke sammenlignes med så ødelagt man blir etter en natt på amfetamin.
Hvis du har fått advarsel om at pilla er sterk så bør du ta en halv, men du burde bestille deg testkit å teste innholdet før du inntar det. I exstacy tabletter kan bokstavelig talt alt mulig dritt være blanda inn, og mye av det kan være skadelig og farlig.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok takk, skal kjøpe meg en testkit da!
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å legge til at det er blue punisher
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holder meg unna ecstacy fordi det er vanskelig å vite hvor mye det er i det og mdma burde man være særdeles forsiktig med doseringen på. Vet ikke hvor mye det stemmer men har hørt at visse steder i Europa (Nederland?) så får du ikke problemer om du blir tatt med pille, men du kan få problemer om du har flere fordi da kan det hende at du dealer. Dette insentiviserer folk til å lage sterkere piller. Der er det ganske vanlig å ha sterke piller på typ 200-300mg som ikke er meningen at du skal ta på en gang - men heller dele det opp i 2 omganger over en kveld.

Derfor er det lurt å holde seg til en halv. Kanskje 2/3 av en pille - så tar du en til 1/3 etter et par timer om du vil redosere. Redosering er ganske vanlig men ikke nødvendig. Bare ikke redoserer flere ganger. https://rollsafe.org/
Har vært borti blåe punishers. Mye amf, lite MDMA.
Første gang er alltid bedre å ta mindre - halvparten er maksimum.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Har vært borti blåe punishers. Mye amf, lite MDMA.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det?
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Hvordan vet du det?
Vis hele sitatet...
Ved å prøve de ved flere anledninger, i tillegg til å ha erfaring med x fra før av og også virkestoffene hver for seg, var det konklusjonen til meg og min partner. Masse fart, lite kos.