Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 853
noen som vet nøyaktig hvordan hurtigtest politiet bruker, og hvilken stoffer de tester for?
Jeg vet at de bruker Dräger Drugtest 5000 til spyttprøver. og Dräger apperat til alkotest.

noen som har konkret liste på hva Dräger maskin tar på spytt.

jeg vet ikke hvilken urintester de bruker, og hva de tester for. Skjønner selvfølgelig at de tester for: thc(tar den noen former for kjemisk"hasj"), cola,benzo(benzo er benzo, helt til de tar en utvidetsjekk på lab. da ser de om det er diazepam eller flunipam..osv..)
opiater (men der er jeg usikker, er jo forskjell på tramadol og oxycontin)
slår alle amfetaminer i amfetamin familien ut på samme prøve? eller er det egen prøve/screening for: Mdma,Meth,Amfetamin? slår Metylfenidat ut som amfetamin på hjemmetest/hurtigscreening/ politi urinprøve??.


vet og skjønner selvfølgelig at ved urinprøver til lege, så blir urin prøvene sendt til labratorium. og der er det full sjekk av urinet. atlstå de kan skille mellom alle de forskjellige A preparatene og B preparatene og hele føkkings alfabetet.

veit og at vist du tester posetiv på f.eks benzo til lege,samtidig som du står på diazepam/stesolid/valium/vival. så sender de heller ikke prøven videre til utvidet sjekk for og finne ut hvilket benzo man står på..
Sist endret av spit_fire; 15. august 2018 kl. 05:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når jeg har tatt pisseprøve hos politet brukte de alltid en slik en: https://www.testhelsen.no/produkt/na...RoCTb0QAvD_BwE

mdma kan også gi utslag på meth/amf, slik som meta vill gi utslag for amfetamin også. Metylfenidat kan vell gi en positiv prøve på amfetamin, muligens også meta om jeg ikke tar helt feil.. tramdol og oxy gir vell såklart utslag på opiater? å ja de vill vises på en utvidet prøve. (da finner de spesifikt hvilke stoffer det er snakk om, også metylfenidat, tramadol eller oxycontin)
Sist endret av Psykoselig; 15. august 2018 kl. 10:52. Grunn: Tillegg