Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7564
Hei, lurer på hvor jeg burde kjøpe pc deler.
supersmart.no virker ganske greit, men finnes det noe som er billigere enn det^^?
Er det noen billige nettbutikker fra utlandet som sender til norge f.eks.?
Takk på forhånd.
PS: Jo billigere, jo bedre ^^
Jeg vil anbefale deg å bruke litt penger på å faktisk få service, da er Komplett, MPX og Dustinhome gode valg. Har ingen erfaringer med supersmart.no, har heller ikke lest noen andre sine. Så jeg ville ihvertfall holdt meg unna de.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Bruker alltid komplett, med mindre jeg skal ha noe de ikke har der. Greie priser, god kundeservice og rask levering gjør valget enkelt!
Billigst på Dustin. Rask levering har de også! Servicen er like god som på Komplett!
Dustin, MPX og Komplett. Ikke får å være hater eller noe, men hadde du brukt 30 sekunder på å trykke på en annen tråd innenfor "kjøp av maskinvare" hadde du raskt funnet ut hva vi freaksa bruker!

Fekillix, en ting Dustin ikke har, det er konkuranser. Hvor ofte har du sjansen til å vinne en gamer PC til 12k-13k på Dustin? Komplett er hvertfall flinke på å dele ut ting, iform av vinnere av konker.
Sist endret av Oatre; 29. september 2012 kl. 11:07.
Hvorfor blander du inn konkurranser?
Har ikke du akkurat kjøpt PC? Altså komponenter?
Sitat av Oatre Vis innlegg
Dustin, MPX og Komplett. Ikke får å være hater eller noe, men hadde du brukt 30 sekunder på å trykke på en annen tråd innenfor "kjøp av maskinvare" hadde du raskt funnet ut hva vi freaksa bruker!

Fekillix, en ting Dustin ikke har, det er konkuranser. Hvor ofte har du sjansen til å vinne en gamer PC til 12k-13k på Dustin? Komplett er hvertfall flinke på å dele ut ting, iform av vinnere av konker.
Vis hele sitatet...
Komplett har også veldig mange tilbud i helgene, som i forrige helg bestilte jeg en skjerm som kostet 2,750 og jeg fikk den til 1,995.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Pixmania har hvertfall ubrukelig service og tilbakesending av produkter som ikke fungerer. Cdon, mpx og Komplett bruker jeg
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Hvorfor blander du inn konkurranser?
Vis hele sitatet...
En del av servicen vil jeg si.
I am a MUFOS!
Trådstarter
77 0
Sitat av Calvertron Vis innlegg
Har ikke du akkurat kjøpt PC? Altså komponenter?
Vis hele sitatet...
Nei, søren heller, hadde solgt kameraet til søstern, men hun kunne visst ikke betale meg før jul >.<

Så jeg går rundt og tenker litt.
I am a MUFOS!
Trådstarter
77 0
Ossen hadde AMD FX 4170 funket til video editing /recording?
Jeg gamer for det beste Black Ops og bruker playclaw til å recorde.
Bruker Sony Vegas Pro 11 til å rendere, så vil det ta såå lang tid i forhold til i5 3570k å rendere?