Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3577
Anonym bruker
"Lykkelig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Har lenge vurdert å ta en Efedrin Stack igjen for å tape vekt.

Sist jeg gikk på efedrin så gikk jeg ned en del, men samtidig fikk jeg kaldsvette.

Dette gikk over etter noen dager.

I stacken hadde jeg:
Efedrin
Aspirin
Koffein

Hvor dumt er det å begynne på dette igjen? Fikk ingen men sist jeg gikk på det .

Da gikk jeg 1 uke på, 2 uker av.

Fulgte en diett ved siden av så gikk drastisk ned.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv med kun diett i en periode for å kjenne forskjellen? Etter min erfaring gir disse stimulantene ekstreme mengder angst, men det varierer sikkert fra person til person.
Enig med han over når det kommer til angst,samme med clenbuterol.Dama ble jo paranoid så å si av det.samme med effedrin så det trigger nok virker det som
Beste for å gå ned i vekt er god diet og styrketrening. Styrketrening brenner mer kalorier en cardio og du får muskler av det. Nei du får ikke store muskler på et par mnd, du får kanskje et ekstra halv kilo eller kilo med muskler etter 1 år.
Sjekk ut intermittent fasting. Det er periodisk fasting, du faster i 16 timer og kan spise i 8 timer i døgnet. Du vil gå ned i vekt og det har mange andre fordeler. Jeg har fulgt "dietten" i litt over ett år og er meget fornøyd
Styrketrening brenner mer kalorier enn cardio? Heeelt sikker på det?

Eca stack virker. Det finnes det vitenskapelig bevis for. Spesielt kombinasjon efedrin og koffein, men apirinen kan du like greit hoppe over da den utgjør veldig liten forskjell.

Mye bivirkninger ute å går, og du bør virkelig ikke dra på med hardtrening når du tar disse pillene mtp hjertet ditt.
EC-stack, som da betyr ephedrine og koffein, vil jeg anbefale fremfor å ta med aspirin. Aspirin tilfører lite, hvis du ikke er svært overvektig.

Ta 25mg ephedrine + 200mg, 3 ganger daglig med ca.4-6t mellomrom. Unngå å ta siste for seint, kan ødelegge nattesøvnen.

Når du først begynner, start på lavere dose, la oss si f eks 16mg-8mg-8mg (100mg koffein til hver) pr dag første uken, så 24mg-16mg-16mg (200mg koffein til hver) andre uken før du trapper opp til full dose som ds er 24mg×3 med 200mg koffein per dag.

Husk å få i deg nok væske, kalium og næringsstoffer. Ikke tren høy intensive intervalløkter i perioden etter du har tatt en dose, farlig for hjerte. Helt rolig løping går fint. Den første tiden så vil blodtrykket ditt være høyere enn vanlog, men det vil stabilisere seg etter du har gått på det en stund. Man trenger ikke å cycle, fordi fettforbrenningseffekten er bevist gjennom forskning til å være der selv etter 6 måneder på cycle, men den sulthemmende-effekten vil forsvinne etter en stund.
Ikke gjør dette om du har noen som helst hjerteproblemer eller noe lignende.


Glemte å nevne at du vil prøve å få tak i ren ephedrine, ikke noe ephedra-tull. Dette vil da selges som ephedrine HCL og er det du er på jakt etter, fordi det er tryggere fordi man kan dosere presist. Ephedrine HCL får du i pilleform, da enten i 8mg piller eller 25mg. Merket jeg bruker heter Kaizen og kommer forseglet, noe som er viktig.
Klart det fungerer, men etter min mening mer bivirkninger en hva effekten er verdt.
En kamerat fikk urytmisk hjerterytme i en alder av 15 på ECA-stack.
Jeg selv har merket mer angst på det.

Kjører jeg noe lignende igjen blir det DNP. Det kan dog være ekstremt farlig ved overdosering, men ved normal dose har jeg enda til gode å høre om alvorlige bivirkninger.
Syntes også DNP er ok alternativ så lenge brukeren er opplyst på emnet og ikke overdriver dosene. Spesielt de første dagene selvom efekten ikke er synlig. Det er dog alltid en risiko uansett feks man vet ikke om leverandøren har dosert kapslene riktig.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flere erfaringer med stack som slankemiddel?
Googlet det og ser at dette er noe Anders B. B var påvirket av...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flere erfaringer med stack som slankemiddel?
Googlet det og ser at dette er noe Anders B. B var påvirket av...
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvordan han så ut før, men hvis det er tilfellet så ville jeg prøvd noe annet. Keto er en ganske grei diett, kutt ut sukker og spis fett og proteiner istedenfor.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flere erfaringer med stack som slankemiddel?
Googlet det og ser at dette er noe Anders B. B var påvirket av...
Vis hele sitatet...
Prøvd det en del ganger, innsett at det ikke er noe å anbefale. Man går ned i vekt men man får altfor mye bieffekter, spess etter langvarig bruk. Slet mye med angst og depresjoner om kvelden når stoffene gikk ut av kroppen. Hadde også noen ubehagelige opplevelser med hjerte som jeg burde ha sjekket hos lege
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jorg Vis innlegg
Prøvd det en del ganger, innsett at det ikke er noe å anbefale. Man går ned i vekt men man får altfor mye bieffekter, spess etter langvarig bruk. Slet mye med angst og depresjoner om kvelden når stoffene gikk ut av kroppen. Hadde også noen ubehagelige opplevelser med hjerte som jeg burde ha sjekket hos lege
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar
Siden tråden handler om efedrin og ikke diett, så kan legge til et lite innspill.

Efedrin fungerer veldig bra for redusert appetitt. Uten appetitt så spiser man mindre. Spiser man mindre, går man ned i vekt.

Ta det med mat, det tar bort endel av bivirkningene. Hvis appetitten blir redusert ved 30mg. Da trenger man ikke å ta 100mg. Ta kanskje en tablett med frokost, og en med lunsj. Tar man det senere på dagen, vil man slite med å sovne.
clenbuterol er bedre enn eca stack. Men det føles til tider at du dør på det.