Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1319
jeg og dama skal begynne og planlegge ferie til sommeren nå.
men, jeg har aldri vært på så lang ferie alene med bare kjæresten før.
jeg har egentlig lyst til og prøve noe litt uten om det vanlige hotell og strender i 2 uker er liksom litt kjipt :P noen som har tips til hva man kan gjøre ut av en 2 ukers ferie?
maks 8 000 pr pers. 1-2 uker.

tar imot tips med stor takk
Har dere tilgang på bil da?
Ta en "interrail" tur på de britiske øyer.Du er i London i 4.dager før du tar toget til Manchester-Newcasle eller noe før du drar over til Skottland.Så etter noen dager der drar du til Irland.
2 ukers tur til japan :teach: Det er defintivt noe utenom det vanlige og det kan være veldig spennende hvis man planlegger det rett.
tyskland,polen,estland,danmark, mye fint der
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av nan
2 ukers tur til japan :teach: Det er defintivt noe utenom det vanlige og det kan være veldig spennende hvis man planlegger det rett.
Vis hele sitatet...
Skulle likt å se en 2ukers tur til Japan med det budsjettet der.
Praha? billig og koslig
tnt: sjekk bloggen på vg. noen som blogget en 3 ukers tur til japan. de var 4 stykker, kostet dem 16k tilsammen+flybilletten.
kjør tog gjemmom hele europa Få med dere byer som budapest,paris,nice,barcelona og krakow Er en fin tur !!
Trådstarter
takk takk for mange fine svar skal ta en titt på alle alternativene
Strömstad camping go!?
Hvis du vurderer en tur til noen av de øst-europeiske landene ville jeg dratt til Krakow i Polen. Fantastisk by hvis du bare vil ta det rolig, spise god mat og nyte livet. En middels-stor by med mye liv, men samtidig rolig og ikke for mye bråk. Mye bedre enn f.ex praha.

Brussel/Amsterdam er også gode alternativer.