Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2605
Røyka hasj for første gang i helga.. Var sammen med gode venner, som veiledet meg;P
Jeg kjente ikke mye først, røyka litt joint, så prøvde jeg flaske.. (Presterte å søle masse vann på meg selv:P) Men da begynte jeg å kjenne litt. Hadde drukket en del vin og drammen iløpet av kvelden så jeg var ikke sikker på at hasjen var det som påvika meg mest. Men dagene etter, søndagen og i dag, har jeg vært veldig surrette! Dummere en vanlig liksom.. (trodde en nektarin var det samme som en mandarin o.O) Masse skrivefeiler når jeg skrever på msn ovs.. Er det bare noe jeg innbilder meg, eller hadde dette noe med hasjen jeg røyka i helga..? Og hva kan jeg forvente meg neste gang jeg røyker?
Det kan ha noe med det å gjøre ja
Snakker ikke noe av erfaring, me jo oftest sånn at når noen har prøvd noe for første gang så aggerer de veldig... Sier ikke du har gjort det, men er jo mulig det er noe du innbiller deg.
Trådstarter
3 0
Sitat av chouse
Snakker ikke noe av erfaring, me jo oftest sånn at når noen har prøvd noe for første gang så aggerer de veldig... Sier ikke du har gjort det, men er jo mulig det er noe du innbiller deg.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært i det miljøet så lenge at jeg vet hvordan man blir av hasjrusen.. Så jeg agrerte ikke som jeg kan huske.. Da tror jeg folk ville reagert.. Vet jo selv at man kjenner som oftest ikke stort første gangen.
Sitat av Malady
Jeg har vært i det miljøet så lenge at jeg vet hvordan man blir av hasjrusen.. Så jeg agrerte ikke som jeg kan huske.. Da tror jeg folk ville reagert.. Vet jo selv at man kjenner som oftest ikke stort første gangen.
Vis hele sitatet...
Visst du har vert/er lenge i det miljøet , så burde du og vite om ettereffekter, reaksjoner etc.
Jeg merket svært lite til rusen de første gangene.... Du vil nok ble skikkelig fjern før eller siden
Latterkrampe, hukommelsestap, matkick, noia osv.. Er noe du kan vente deg... Kos deg...
Rart alkohol er lovlig og ikke thc.. Hadde Politiet bestemt hadde vi nok havnet på thc som det lovlige rusmiddelet..(Tenker jeg)
Trådstarter
3 0
Sitat av -=Zi Hei=-
Rart alkohol er lovlig og ikke thc.. Hadde Politiet bestemt hadde vi nok havnet på thc som det lovlige rusmiddelet..(Tenker jeg)
Vis hele sitatet...
Hehe, det der diskuterte vi faktisk i helga.. Husker ikke hvordan det endte..:P Merka litt til at matlysten min økte på søndagen og mandagen... :P spiste masse smågodt...:S
matlytst ja, det kalles munch, og er en jævla artig effekt når du har røyka deg skakk


Prøv å spis spaghetti, med hasj strødd over når du har munch
Jeg er ganske sikker på at det kommer fra hasjen, ja. Når jeg har røyka dårlig cannabis - de første gangene, riktignok, kvaliteten har vært topp siden - så har jeg definitivt vært bakfjern et par dager etterpå, og jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg husker dårligere, blir slappere og sløvere, sliter med å fokusere på flere enn én ting av gangen, blir kjedeligere å prate med, og antall skrivefeil blir også merkbart høyere når jeg sitter foran dataen! Men som sagt, dette har skjedd etter at jeg har røyka dårlig hasj, som helt sikkert er utblanda med masse dritt. Nå røyker jeg aldri cannabis hvis ikke jeg vet at kvaliteten er bedre enn normal, og jeg røyker sjeldent mer enn 0,3 g på en kveld. Dette har hjulpet, og jeg har ikke merket noe til det ovennevnte på lenge. Men det kan jo også være at dette bare skjer når folk røyker de første gangene.

Men det går helt over, bare slapp av!
Kanskje det er noe i det med at det kan være dårlig kvalitet....
Jeg har aldri merket noe som helst av ovennevnte etter jeg har røyka (hasj da)...
Litt depresjoner da, men ikke noe nedsatt smarthet liksom...
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Tipper du har røyka noe utbuffa greier, men det går nok over, som Robbie sier. Personlig har jeg aldri erfart eller hørt om et lignende tilfelle, men det er sikkert mulig. Vent litt med å røyke neste gang, så ser du om du opplever de samme effektene. Det er sikkert ikke noe å bry seg om uansett.
Kan med hånden på hjerte som en langtidsbruker av hasj/marijuana si at, hvis man har røyket lite eller ingenting på en god stund, får man en tilstand som jeg kaller "VasIHodet" noen dager etter man fyrer igjen... blander ord, skrivefeil osv.. har nok ikke noe med om det er dårlig eller god hasj å gjøre, helt ærlig tror jeg man blir mere vasete hvis det er gode saker..I know I would=)
det er sant som The Wizz sier samme på kveliteten. merka det hvertfall jeg. første gang jeg prøvde så var jeg sånn som du beskriver det! blei ikke fjærn, men susete og rotete noen dager i etterkant. det blir bedre etterhvert(hvis det er noe du vil prøve mer av)

MVH Weedman
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg prøvde det første gangen for et par år siden..kjente ingenting. men jeg tenkte at jeg måtte kjenne hvordan det var og være "stein" og det endte opp med at det er røyking hver dag som regel. problemer hjemme og på skolen. men for og si det sånn så er det mange som aggerer første gangen. måtte røyke vertfall 6 ganger før jeg kjente noe i det hele tatt.
Hmm, skjer ofte at man venter på mye mer enn det hasjrusen egentlig er. Tar ofte et par forsøk før man faktisk klarer å merke rusen, eller liksom.. kjenne den igjen er vel mer rett å bruke. Første gang jeg røyka trodde jeg at jeg ikke merket noe, men i ettertid skjønte jeg at jeg faktisk ble fjern, jeg bare skjønte det ikke :P satt og muncha kavringer så det sang :P
Sist endret av Fonzey; 12. februar 2007 kl. 18:57.
Første gang jeg røyka merka jeg ikke en dritt heller. Dagen etter derimot, lo jeg som faen. Men hadde ikke noe som du beskriver da Er vel utbøffa som Proxick sier.
bruker altid og bli litt borte dagen etter jeg har røyka jeg:>

kan stå og se på en person som snakker til meg i 2 min før jeg greier presse ut et svar som ikke har noe med saken og gjøre
Første gang man prøver hasj så vet man ikke hva man går til og vet ikke hva man skal forvente. Derfor kan hodet og kroppen spille deg noen puss. Etter mine erfaringer så er det ikke vanli å være "surrete i hodet" dagene etter man har røyka hasj. Man kan føle seg sliten og lei dagen etter, men jeg har aldri opplevd å føle meg dummere enn vanlig eller skrive masse feil.

Jeg tror rett og slett hodet ditt har spilt deg et puss, eller så er kroppen din VELDIG mottalig for THC-rus.
Det er veldig inviduelt hvordan bivirkninger personer får i etterkant, når det gjelder hasj. Så her spiller det mange faktorer inn.
Neste gang, ikke drikk først. Prøvd Cannabisen alene uten andre rusmidler innblandet.
Sitat av 420
Neste gang, ikke drikk først. Prøvd Cannabisen alene uten andre rusmidler innblandet.
Vis hele sitatet...
Helt enig, da kan du sammenlikne det med hvordag du var da du røyka, og hvordan du var de dagene etterpå, da kan du vel si selv om det var hasjen eller bare om du var litt fyllesjuk. Jeg opplever også en gang her og der at jeg er veldig ''etterfjern'' som jeg kaller det, men det er ikke noe spessielt, men ja blir ganske sulten, så surrer jeg litt og blir litt fjollete, det syns jeg er veldig deilig, da får jeg en fin dag
Det har ingenting med hasjen å gjøre, THC gjør deg ikke så fucked up att du freaker ut med skrivefeil bare fordi du har røyka litt, selv har jeg røyka hasj i over 6 år. Det kan jo være alkoholen ettersom den virker drepende på din intelligense?

Du kan forvente deg latterkick, lett/tong i hodet og en fin euforisk effekt.. Jeg kjenner folk som har blitt bøtteskev første gangen de røyket, kommer helt ann på personen.

(Ser det er mange her som sier de har vært susete i flere dager etter dem har røyket, kan si jeg aldri har hørt noe om dette fra noen eller opplevd selv, bakskev ja, totalt nedsløvet, nei.)

Kan også si deg at du burde finne ut om ting før du putter dem i deg, gjør litt research på de rette plassene. Det er ikke for alle, merker du negative effekter råder jeg deg til å holde deg vekk, også om du er mindreårig så burde vente til du er ferdig utviklet.

Have fun
Sist endret av chronichead; 14. februar 2007 kl. 02:43.
hehe, har opplevd det samme eit par ganger... særlig dei første gangene du røyker deg "inn i skogen" hehe.. og når du har hatt ein pause og røyker deg ned blant steinene.. er nok ikkje berre deg.. THC tar lang tid før forsvinner ut av systemet ditt. og det kan godt vere at kroppen reagerer eit par dager etterpå i tilleg. eg har vertfall munchies dagen etterpå og kanskje opp til 3-4 dager etterpå..

eg har erfart at alkohol kan "booste" cannabis rusen. eller omvent.. men vertfall blir eg mykje meir vekke når eg drikker og røyker. og rusen varer mykje lengre. har klard å røyke ganske kraftige saker etter 6 halvlitere for så og ligge utslått i 2 timer etterpå. uten å klare og bevege meg.. når eg klarer og bevege meg er eg så trøtt og dau at eg går rett å legg meg.. kjipt..
prøv å lage ein nice kveld neste gang. mekk ein bong, ha litt snacks og ein god film..