Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1340
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Jeg har spist 300 mg fordelt på 3 dager etter hverandre, deretter spist xanax ca 4 dager.
Så har vært litt bomull i hodet i det siste kan man si
Men inatt, dag to uten benzo skjedde det noe jeg ikke har opplevd før. Kan det være en form for søvnparalyse? Bruker å få det ved mye benzobruk men aldri på denne måten.

Slokna på sofaen, gikk deretter i senga for å sove skikkelig. Lå en stund våken, før jeg kjente varme vibreringer fra hodet og ut i kroppen, såpass ekkelt at det kjentes ut som at jeg kom til å besvime. Jeg ble helt nummen og klarte ikke bevege noe som helst.
Jeg klarte å bevege meg tilslutt men disse vibreringene/strømningene ga seg ikke..
Siste gangen var jeg ikke helt paralysert men husker jeg prøvde å nå tak i tlf for å ringe 113. Det kjentes ut som at kroppen kroppsluttet og jeg følte jeg kom til å dø.
Ikke likt noen søvnparalyse jeg har hatt før.
Jeg kom meg opp av senga, tok meg en valium og da sovna jeg....... Noen som har opplevd det her?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
300mg lyrica.*
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oooog det skal sies at jeg hadde en skikkelig drittdag, der jeg var MEGET deprimert.
Kan det ha vært angst relatert ?
Opplevd det flere ganger, er nå ikke dau enda. Kjennes ut som en drill som står på fult inne i hode. Det har alltid kommet i forbindelse med søvnparalyse hos meg, og det er som du sier det skjer ikke vær gang.

Det er også sånn at jeg ikke trenger å være 100% paralysert for at det skal skje. Det starter i startfasen av en søvnparalyse
Sist endret av Alge; 22. januar 2020 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nyfiken Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevd det mange ganger selv. Spesielt hvis jeg har tatt benzo flere dager i strekk, selv i terapeutiske doser. Alkohol, depresjon, stress og angst kan trigge det veldig.
Mange som får det når de går av Benzo. Men vet ikke hvor lenge du har vært på det jeg? Isåfall kan det være brainzaps'a alle føler på. Xanaxen er relativt halvert etter to dager.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper det ikke er de darkweb-lyricaene. Fucka med lyrica rimelig ofte før, før jeg innså at jeg fikk subtile men alvorlige psykiske og fysiske bivirkninger. Vet også folk som har tatt lyrica for lenge og fått skikkelig heftige tics som de ikke la særlig merke til selv.
Sliter du kun med innsovning sats på innsovningspreperater som stilnoct og imovane. Det er ikke hangover på disse i motsetning til rene sovemedisiner som moggiser