Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2361
Noen som hadde klart å gjøre denne bilen litt fetere med f.eks ps eller et eller annet program?
Men veldig dårlig kvalitet på bildet.
Veldig fristet til å si Nei. Det er en Colt 1.3..

Men for all del, sleng ut noen litt (les mye) friskere bilder med x 100 i oppløsning,
så skal jeg iallefal se hva jeg klarer
Trådstarter
35 4
Er en colt 1.5 takk, hehe..
Ja skal ta noen bilder etterpå med bedre kvalitet
har du planer om å modde den eller vill du bare se hvor kul den kan bli?:P
Hiver den inn i ps, men vet ikke hvor hardt jeg skal ta i..
Trådstarter
35 4
nei har planer om å modde den..
men litt kjipt å trimme en bil som ikke kan bli fet uansett hvor mye jeg styler den, derfor jeg la den ut her sånn at jeg kan se hvordan den kan bli takker for svar
Hadde vi vist årsmodell osv.. Litt mer info om bila, kunne vi sikkert funnet et mye bedre bilde på nette.. Noe som hadde gjort jobben litt lettere, jobber ut fra et litt bedre bilde
Kan alltids gjøre mitt jeg og, for morro skyld, om du kommer med høykvalitets bilder.

Foresten så vil jeg bare fraråde deg å gjøre noe som helst med den bilen. Det er billigere å kjøpe en større bedre bil, style den osv. enn å style den bilen der.


For det første er det lite styling og trim å få til den bilen der, derfor må du få alle deler spesiallaget, med mindre du har kompetanse til dette selv blir det meget dyrt.

Bilen har hverken bremser, karosseri eller understell laget for å gå fort. Så mye av bilen skal modifiseres sterkt om motorstyrken skal økes (letteste må vel da være å sette inn en større motor fra en annen bil)


Men som sagt, kan gjerne gjøre et forsøk på å style den litt i ps, om du kommer med bedre bilder.

Men hversåsnill, hør på meg, det er for ditt eget beste. Ikke prøv å begynne med hverken trimming eller styling av en Colt 1.5 :P

Har sett en fulltrimma blodstyla honda Civic 1,6 en gang, men dette er en bil som helt fint klarer noe sånt med store modifikasjoner og masse penger.

Det vil bli enda værre med en Colt :P
Trådstarter
35 4
hahahah, tusen takk Dark for at du knuser min drøm:P
hmm du har vel egentlig rett, men hadde alkavel vært litt artig å sett hvordan den hadde sett ut stylet, hehe.. så skal legge ut noen bilder nå snart
Var ikke vondt ment på noen måte altså Men om du har vært borti litt styling og trimming av biler vil du fort merke at det er mye letter og billigere å style en bil det finnes masse forskjellig styling og trimming til
Trådstarter
35 4
Var dette et bedre utgangspunkT? =)
Sitat av Dark
Foresten så vil jeg bare fraråde deg å gjøre noe som helst med den bilen. Det er billigere å kjøpe en større bedre bil, style den osv. enn å style den bilen der.

Har sett en fulltrimma blodstyla honda Civic 1,6 en gang, men dette er en bil som helt fint klarer noe sånt med store modifikasjoner og masse penger.
Vis hele sitatet...
[CENTER]No slikt? min http://i67.photobucket.com/albums/h291/cnulla/HPIM1939.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h291/cnulla/ProjectUno.jpg

Småherpa på siste bildet, er igang med prosessen av overhaling osv nuh, fo rneste sesong..[/CENTER]
Trådstarter
35 4
noen som har mikset litt på den og kan legge ut? =)
Jeg kan sikkert gjøre et lite forsøk, men nå er ikke jeg proff i photoshop :S
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Må bare si at den Colt'en din er pen Dark. Har sett mange stygge mitsuer i mitt liv, men den her er en av de bedre gj!
jeg kan ikke åpne photoshop i sikkerhetsmodus. Så jeg kan heller ikke redigere bildet ditt enda.

inferno: Jeg likte den hvite bilen i bakgrunden der jeg :P
Sist endret av boblesaft; 19. februar 2007 kl. 17:20.
Kjøp deg ny bil.
Sitat av The Nordic Dj
inferno: Jeg likte den hvite bilen i bakgrunden der jeg :P
Vis hele sitatet...
Om du forteller meg litt mer spesifikt hvilken bil det er, skal du få ti plusspoeng i min bok Snakker da spesifikt

Kompis av meg sin bil. Står og ruster vekk.. sykelig synd.
Håper for guds skyld at du ikke gjør dette for deretter å legge den ut på finn.no til salgs. Det var faktisk det første jeg tenkte på når jeg leste posten din.
Om du forteller meg litt mer spesifikt hvilken bil det er, skal du få ti plusspoeng i min bok Snakker da spesifikt
Vis hele sitatet...
Den bilen må jo være en Nissan Skyline r33. Eller tar jeg helt feil..
er vel en gts og vil jeg tro
er vel en gts og vil jeg tro
Vis hele sitatet...
Er det ikke sånn at GTS er bare bakhjulstrekk og GTR er 4-hjulstrekk?
Sitat av Mister_Kenneth
Er det ikke sånn at GTS er bare bakhjulstrekk og GTR er 4-hjulstrekk?
Vis hele sitatet...
Ja, og annen motor, forskjellig bodykit, understell osv.
Trådstarter
35 4
Drit nå i GTS/GTR bilene, fokuser på min dere:P
Jeg gjentar, gi oss et bedre bilde?

Ps. Det er en Skyline R33 GTS-T Singelturbo med endel trim. Ikke med skilt.. (bombe?)
Så ingen poeng utdelt denne gangen..