Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 5624
lest en del om angel dust. og litt lyst og prøve!


og lurer på om noen av dere har noen erfaringer evnt ambefalinger om ikkebruk\bruk og dosering?

og hvilken trip bør jeg forvente? vet man kan bli litt fakktapp men hørt man kan få en digg tripp på det og
Sist endret av sajja; 7. januar 2007 kl. 06:15.
http://www.erowid.org/chemicals/pcp/pcp.shtml

jeg ble iallefall rimelig føkka i hodet å tar det ikke igjen... pepper er å blir best i mine øyne
Trådstarter
35 0
joda prøvd endel pepper jeg og men siden jeg har adhd synes jeg ikke jeg får noe spesielt til rus av det så da er vel vitsen litt bort for meg:P røyker endel tho og har det egentlig veldig moro med det atm men er vel lite psycadelic i og røyke tho
Det skrives forresten "angel dust" og ikke "angle dust" (altså englestøv; ikke vinkelstøv).
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vanlige doser rapporteres å være 5-10mg, mens milde doser er 3-5mg.

I og med at det rapporteres så mye galskap på pcp, ville jeg ha startet med en temmelig mild dose, for å så jobbe seg oppover.
Jeg har ingen personlig erfaring med dette, og jeg er ikke så sikker på om det er i omløp.
Sitat av Dodecha
Vanlige doser rapporteres å være 5-10mg, mens milde doser er 3-5mg.

I og med at det rapporteres så mye galskap på pcp, ville jeg ha startet med en temmelig mild dose, for å så jobbe seg oppover.
Jeg har ingen personlig erfaring med dette, og jeg er ikke så sikker på om det er i omløp.
Vis hele sitatet...
Har fått tak i det meste av forskjellige droger her i landet ("mainstream" og ekstremt obskure). Men PCP har jeg aldri snublet over... Har såvidt hørt om et par kompiser som fikk tak i det for noen år siden og prøvde.. Men såvidt jeg vet er det absolutt ikke lett å få tak i. Men har du (sajja) kontaktene som trengs så lykke til. :P Les på erowid før du prøver iallefall.
Er ikke PCP virkestoffet i fleinsopp? Usj, all denne moderne narkotiakaen og de kryptiske forkortelsene...
Sitat av Pinh34d
Er ikke PCP virkestoffet i fleinsopp? Usj, all denne moderne narkotiakaen og de kryptiske forkortelsene...
Vis hele sitatet...
Nei. 10 tegn.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Pinh34d
Er ikke PCP virkestoffet i fleinsopp? Usj, all denne moderne narkotiakaen og de kryptiske forkortelsene...
Vis hele sitatet...
Virkestoffene i fleinsopp (psilocybe semilanceata) er psilocin og psilocybin, derav det
latinske navnet.

Andre sopper omfatter bl.a. p. cyanescens, p. cubensis osv
Trådstarter
35 0
Sitat av Forconin
Har fått tak i det meste av forskjellige droger her i landet ("mainstream" og ekstremt obskure). Men PCP har jeg aldri snublet over... Har såvidt hørt om et par kompiser som fikk tak i det for noen år siden og prøvde.. Men såvidt jeg vet er det absolutt ikke lett å få tak i. Men har du (sajja) kontaktene som trengs så lykke til. :P Les på erowid før du prøver iallefall.
Vis hele sitatet...

tror jeg har folka på g ja men litt skeptisk på hvor loca jeg blir på stoffet også siden jeg har lite erfaring med psycadelic fra før
sajja: Vel, selv om noen sier de har PCP å selge deg, så er det jo langt fra sikkert at det faktisk er PCP, iom. at dette faktisk er et MEGET lite utbredt her i Norge.
Hehe joda litt "fakktapp" http://youtube.com/watch?v=dDBofgWP5fM ... vil anbelfale deg all annen psykedelika enn PCP
Faktisk litt interessert i å prøve PCP selv egentlig. Men har ikke kommer over det før. Hørt om det blanda i pepper en gang, men prøvde ikke den selv så mulig bare bøff. Er visst ganske lett å lage da
Er skikkelig keen på PCP selv jeg ass, tror det kan være kult! men hadde ikke tørt og gått over 4-5 mg.. men samma faen, jeg har innsett at jeg aldri kommer til og komme over det! Lett å lage? Er ikke pcp skikkelig, skikkelig stress og få lagd?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
http://www.erowid.org/archive/rhodiu.../cn_synth.html

Tja, i forhold til andre syntheseringer vil jeg si at denne så forståelig ut, og er vel 'lett' om man har kjemikunnskaper, men dette er ikke noe enhver ungdom kan lett lage på mors kjøkken eller på gutterommet.
ja, nettopp. hehe "lett" og "lett"
Trådstarter
35 0
Sitat av DrFishy
Hehe joda litt "fakktapp" http://youtube.com/watch?v=dDBofgWP5fM ... vil anbelfale deg all annen psykedelika enn PCP
Vis hele sitatet...

etter og ha sett det der (likevel om han der sikkert har hatt i seg GODT over det som er "bra" så tror jeg egentlig jeg chiller litt med pcp og se om et par år om jeg fortsatt har lyst


men har vel et spørsmål til her med det samme noen som vet hvor lett det er og få tak i kunstig adrenalin?
Sist endret av sajja; 7. januar 2007 kl. 21:44.
Er vel ikke det letteste å få tak i. Vet du har det på legevakta. Fikk ett par doser etter ett ekstremt allergiutbrudd. Er jo sikkert bare å bøffe litt? ^^
Eneste profesjonelle utnyttelsen av PCP pr i dag som jeg vet om er til balsamering av lik og muligens dyr..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om jeg tolker postene riktig så er:

Sitat av PsychedelicMind
Er vel ikke det letteste å få tak i. Vet du har det på legevakta. Fikk ett par doser etter ett ekstremt allergiutbrudd. Er jo sikkert bare å bøffe litt? ^^
Vis hele sitatet...
et svar på
Sitat av sajja
men har vel et spørsmål til her med det samme noen som vet hvor lett det er og få tak i kunstig adrenalin?
Vis hele sitatet...
Så han fikk adrenalin, ikke pcp.
Sist endret av Dodecha; 10. januar 2007 kl. 00:18.
Tror dyrlegene har gått over til ketamin.
har dyrlegene gått over til ketamin for til balsamering av dyr?:s
Ketamin brukes for å bedøve smådyr som chinchillaer og lignende.
Når bikkja mi skulle operes fikk han Metadon.
i filmen Blood in, Blood out så er det en undercover snut som skal buste en pcp-fabrikk..og når dealer-damene skjønner tegninga så kaster de innholdet i ei krukke fylt opp med pcp i trynet på han. Og da ble det ropt ut at han måtte holde øya lukka og pusten igjen og greier. Virker som noe som er _svært_ lett å bli føkka på utifra det jeg har lest om det på nett og sett på film(er klar over at det sikkert er overdrevet på film, men det på erowid virker ganske serious though )
leste på vg nett at pcp alldri har blitt beslaglagt i norge utenom ein kjemistudent i trondheiim eller noe sånt som hadde fremstilt pcp på laben å blitt tatt..hehe
▼ ... over et år senere ... ▼
har bare hørt at det har blitt beslaglagt 1x. og det var en dude i oslo som hadde 10 piller i besittelse. han fyren i trondheim som fremstilte det, har jeg hørt at vistnok var en kjemistudent på ntnu. haha
Det er jo mulig å teste 4-meo-pcp? Det har ca 70% av styrken til vanlig pcp å er mer stabilt, å mulig å kjøpe på nett.
Sitat av Atilla-Apati Vis innlegg
Det er jo mulig å teste 4-meo-pcp? Det har ca 70% av styrken til vanlig pcp å er mer stabilt, å mulig å kjøpe på nett.
Vis hele sitatet...
Det kan være verdt å nevne at dette vil regnes osm et PCP-derivat og dermed være like ulovlig som PCP.
5% av de som prøver PCP får en varig sinnslidelse etterpå. En forvirringstilstand som ligner på schizofreni. Dette ifølge en lege som uttalte dette samtidig som han prøvde å få bedøvd en som hadde tatt PCP og fått totalt sammenbrudd. Klippet ligger ute på youtube.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Leste nettopp litt om rapperen Houston.. Han tok PCP å her er resultatet:

http://img27.imageshack.us/i/houston4fj.jpg/

He was reportedly dealing with emotional troubles and it came to a head one night in early 2005 while he was on tour in London. Before a show, he suffered an emotional breakdown and reportedly tried to commit suicide by jumping from a window, while under the influence of PCP. When people in his entourage stopped him, he was restrained and locked in a first floor room. While in that room, Summers then proceeded to gouge his left eye out with a fork. He reportedly told hotel staff that he had demons in his eye. He is completely blind on the left side and has a glass eye.
pcp er rimelig sjuke saker ass.. tror ikke du skal vente ett par år for at da er du kansje klar, er ikke som vanlig syre dette her.. var blant annet en rapper i statene husker ikke hvem, så sikkert ikke så jævli kjent, men han hvertfall klarte og drepe kona si og spise lungene hennes før han ble tatt av politiet i nabolaget sitt naken full av blod mens han bare sto og så oppi himmelen.. er nok ikke det mildeste du får tak i for og si det slik
Shit, dette så ganske skummelt ut.
Hadde vært gøy med en førstepersonssfortelling om en tur though
Siden vi først er inne på skumle PCP historier: http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Lurch

Les under ''murder and lawsuit''...
Sitat av ninjatriks Vis innlegg
5% av de som prøver PCP får en varig sinnslidelse etterpå. En forvirringstilstand som ligner på schizofreni. Dette ifølge en lege som uttalte dette samtidig som han prøvde å få bedøvd en som hadde tatt PCP og fått totalt sammenbrudd. Klippet ligger ute på youtube.
Vis hele sitatet...
Hva en random lege trekker opp av hatten i en youtube-snutt, er ikke nødvendigvis korrekt. Det kan være god gammeldags feilinfo, eller ren løgn.
Ved fremstilling av PCP brukes større mengder HCN eller, HydrogenCyanid. Det meste lages av tvilsomme folk på tvilsomme kjøkkenbenker og ikke ett farmasøytisk lab. Derfor hender det svært ofte at PCP´n som ferdigprodukt inneholder Cyanid rester.
Hvis dere pilleknaskere husker for kansje ett år tilbake når hele norge var fulle av småe blåe utenlandske 1mg's xanor så var det pcp i disse.