Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1114
Noen som prøver dette og veit når open beta lukker/stenger serverne.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Om det er det samme som alle andre beta'ene de har hatt så er det slutt etter helga er over.

Ihvertfall var det det på closed beta de siste 4 gangene.
Betaen er open no, så er berre å stikke på www.pathofexile.com og signe opp og laste ned
Trådstarter
Er ikkje hjemme før på onsdag. For seint da?
Den er åpen og vil være åpen fremover om jeg ikke tar feil. Driver å spiller det nå og kan si det er drit fett spill, anbefales!
Sist endret av ITknut; 27. januar 2013 kl. 20:07.
PoE er inne i Open Beta nå, og spillet er offisielt "utgitt". Det blir ikke flere character wipes, og serverne er oppe for godt!
Trådstarter
oi, Konge. Så spillet er i Open Beta, men dei kommer ikkje til å wipe chars når spillet slippes`? Forstår eg rett da.
Sitat av gondron Vis innlegg
oi, Konge. Så spillet er i Open Beta, men dei kommer ikkje til å wipe chars når spillet slippes`? Forstår eg rett da.
Vis hele sitatet...
nope, teknisk sett så er det gitt ut, berre at det er uferdig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva syntes dere om spillet så langt?

Begynte selv å spille seriøst i dag, er lvl 20 witch nå. Syntes så langt at spillet er fun, og ganske likt Diablo. Bare at du grinder opp items for PvP her. Noe man ikke gjør i Diablo.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Noen som spiller, er på starten av Act II som Trap/Fire Elemental Archer Shadow eller så er blir jeg også med på å starte en ny fra scratch
Gi en lyd i PM(kan også legge til Valhall som da er meg)