Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1035
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hei,

Jeg leter etter forskjellige PA spill med gigantiske øde baner. Usikker på fallout da ting er veldig nærme hverandre. Større jo bedre
Hva er et PA-spill?
PA= Post apocalyptic, eller tar jeg helt feil her nå?
Sist endret av veghov; 12. februar 2013 kl. 23:15.
Sitat av veghov Vis innlegg
PA= Post apocalyptic, eller tar jeg helt feil her nå?
Vis hele sitatet...
Ah, ja, selvfølgelig. Her har du hvertfall en fin liste over PA-spill.
Fallout 3 er en selvfølge hvis du ikke har spilt det!
Rage skal vist og være bra.
Ikke så store baner, men Metro 2033 er et must hvis du liker Post-Apocalyptiske spill!

Lite avbrekk fra skytingen så har du jo Darksiders spillene som jeg mener har fått for lite oppmerksomhet.
Et annet stort Post-Apocalyptisk spill som er ganske bra er jo bil-spillet Fuel som er et litt fresht take på bil-spill med åpen verden.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Fallout 3 er en selvfølge hvis du ikke har spilt det!
Rage skal vist og være bra.
Ikke så store baner, men Metro 2033 er et must hvis du liker Post-Apocalyptiske spill!

Lite avbrekk fra skytingen så har du jo Darksiders spillene som jeg mener har fått for lite oppmerksomhet.
Et annet stort Post-Apocalyptisk spill som er ganske bra er jo bil-spillet Fuel som er et litt fresht take på bil-spill med åpen verden.
Vis hele sitatet...
Darksiders ser ganske gøy ut, men ikke helt det jeg lette etter. Skal nok prøe det engang

Men er Rage helt åpent eller er det noe lignende borderlands? Jeg Leter etter Noe slikt som skyrim bare PA
Sist endret av HanDuck; 13. februar 2013 kl. 00:21.
Nærmeste jeg kommer er DayZ. Et zombie survival spill der du spiller online på et 225 kvadrakilomter stort åpent map.
Orker ikke forklare, men anbefaler deg og se noen klipp på youtube. Sacriel42 har mange gode dayz videoer.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
S.T.A.L.K.E.R er fett
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Darksiders ser ganske gøy ut, men ikke helt det jeg lette etter. Skal nok prøe det engang

Men er Rage helt åpent eller er det noe lignende borderlands? Jeg Leter etter Noe slikt som skyrim bare PA
Vis hele sitatet...
Fallout er selve definisjonen på post-apokalyptisk Skyrim, duh.