Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1782
Hei!

Dette er muligens det siste jeg lager i FL Studio før jeg går over til Mac og Cubase.

Håper dere liker det dere hører!
[LEFT]
[/LEFT]
[Trykk her for å lytte til/laste ned sangen]
[LEFT]
[/LEFT]
http://image.guardian.co.uk/sys-images/Arts/Arts_/Pictures/2007/06/29/pianist460.jpg
[LEFT]
[/LEFT]
[Trykk her for å lytte til/laste ned sangen]

- boblesaaaaaaaaft

Har gjort noen bittesmå endringer - hør den på urørt.
Sist endret av meitemark; 27. juli 2011 kl. 00:24. Grunn: korrektur lenke
Vil si at denne var ganske kul - minner om mye av den episke filmmusikken som er vanlig nå for tiden, så absolutt ikke en dårlig jobb. Den vekker de rette assosiasjonene
Error -_- kan ikke lytte til den

EDIT: kan ikke laste den ned.
Sist endret av drinkalone; 26. juli 2011 kl. 17:42.
Hva med å bruke youtube, så slipper man å laste det ned?
Hei, vet at ikke lenkene fungerer, men se på bunnen av første innlegget - http://www.newgrounds.com/audio/listen/435545 - denne linken fungerer
Hadde blitt glad om en i[COLOR="Red"] crew [/COLOR]kunnet endret lenkene til de oppdaterte

Sitat av begonespiders Vis innlegg
Hva med å bruke youtube, så slipper man å laste det ned?
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke laste ned. Du kan lytte til sangene på newgrounds og urørt uten å måtte laste ned. Dog er også youtube en tungvind måte å legge ut en sang for litt tilbakemeldinger på
Sist endret av boblesaft; 26. juli 2011 kl. 23:58.
Likte sangen ganske godt. Gir meg en form for middelalderstemning. Keep up the good work!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sangene dine blir bare bedre og bedre! Stå på, dette begynner å nærmer seg profesjonelt nivå!
Har jobbet med flere filmideer i det siste, og satt akkurat og jobbet med en av de, men skrivesperre etter å ha rundet 18 sider nå i stad. Men virkelig inspirerende å høre på musikken din og nærmest drømme seg bort!!

TAKK!
Og som sakt: Keep up the good work! KP
Cubase fås ikke til mac!
Fanrastisk! Melodien var nydelig
01.12 - 01.30
Den delen var unødvendig når hørte den, det hørtes ut som en slutt musikk, der hvor helten kommer opp og alle klapper og jubler osv.. og ganske mye følesler, men den delen fra 01.12 til 01.30 hørtes ut som det kom zombier og skyene ble gråe og han ble spist opp, også kommer vi til hannes begravelse, der alle står og har tårer i øyene, og noen militær flyer kommer i en helvetes fart, og soldater som skyter i luften.

absolutt verdt og bruke 10 min på og streame før jeg fikk høre den, fikk gåshud stå på !

Kp
Sitat av Kain Vis innlegg
01.12 - 01.30
Den delen var unødvendig når hørte den, det hørtes ut som en slutt musikk, der hvor helten kommer opp og alle klapper og jubler osv.. og ganske mye følesler, men den delen fra 01.12 til 01.30 hørtes ut som det kom zombier og skyene ble gråe og han ble spist opp, også kommer vi til hannes begravelse, der alle står og har tårer i øyene, og noen militær flyer kommer i en helvetes fart, og soldater som skyter i luften.

absolutt verdt og bruke 10 min på og streame før jeg fikk høre den, fikk gåshud stå på !

Kp
Vis hele sitatet...
Altså, denne delen er ikke vakker. Og det er heller ikke meningen. Jeg har hver gang prøvd å lage vakre, eventyrlige, mektige stykker hvor det er en helt og alt er velvære. Men ting blir ikke best når det ikke har vært nedgang, og det er nettopp det jeg prøver på her. Det er på tide at jeg varierer stykket og prøver å gjøre ting jeg ikke har gjort så mye før. Når jeg først får en jobb innen filmmusikk vil jeg være i stand til å skrive onde stykker også, hvis du skjønner

Ellers takk for tilbakemelding!
Sitat av hobbelbobbel Vis innlegg
Cubase fås ikke til mac!
Vis hele sitatet...
Feil.
Likte hele sangen jeg jeg drømte meg rett og slett bort! lagde en film i hode som passet til sangen!
Du har virkelig talent! Om noen år så regner jeg med å se nevnet ditt på rulleteksten på de nye store filmene!

keep up the good work
Takk for det! Hyggelig å høre
Når jeg hører på musikken, ser jeg for meg en film som er en slags krysning av Ringenes herre og Harry Potter, likte det jeg.
Hva slags film/scene er det du har sett for deg når du lagde musikken (ser du skriver litt om det over her)?
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Når jeg hører på musikken, ser jeg for meg en film som er en slags krysning av Ringenes herre og Harry Potter, likte det jeg.
Hva slags film/scene er det du har sett for deg når du lagde musikken (ser du skriver litt om det over her)?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ikke sett for meg noen scene, men bare prøvd å variere fra mye av det andre jeg har laget, på en måte
Men en litt magisk og epic stemning var det jeg var ute etter.
Nydelig, episk! Skal laste ned FL Studio!
skikkelig bra,hadde passet utmerket i en førsteklasses animefilm^^
Ble mektig imponert her jeg sitter! Starten (1-24 sec) gav meg veldige assosiasjoner til Harry Potter, før jeg ble sittende med en "damn" følelse og nyte det meste resten av tracken! Jeg skal nok si meg enig med de som har kommentert 1:12-1:30 delen, jeg for min del synes også at den rett og slett ikke passer inn... Resten av sangen er virkelig av kvalitet, og i likhet med andre ble jeg sittende å se for meg en storslagen film, med en helt/middelaldrende folk som nettopp hadde beseiret fienden, eller hvor når enn tankene gikk.

Good work!
Sitat av hobbelbobbel Vis innlegg
Cubase fås ikke til mac!
Vis hele sitatet...
Haha, hvor har du fått det fra? Sitter på en mac med cubase akkurat nå
Liker sangen!

Kan jeg spørre om hvilken vst du har brukt?
en unge med downs
comRade's Avatar
DU ER EN VILL MANN
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Likte den jeg, og jeg skjønner hva du vil med den delen noen ikke synes passer inn
Selv har jeg en del uferdige komposisjoner og arrangemanger.
Mye å gjøre og mye stress det siste året har kværket kreativiteten min,
men håper å få litt tid til å fullføre noe selv når jeg flytter fra her jeg bor nå hvor jeg ikke får ro og hvile.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Up Vis innlegg
Likte den jeg, og jeg skjønner hva du vil med den delen noen ikke synes passer inn
Selv har jeg en del uferdige komposisjoner og arrangemanger.
Mye å gjøre og mye stress det siste året har kværket kreativiteten min,
men håper å få litt tid til å fullføre noe selv når jeg flytter fra her jeg bor nå hvor jeg ikke får ro og hvile.
Vis hele sitatet...
Takk!

Så kult å høre, del gjerne med deg når/om du får publisert noe!