Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 864
Hei!

Har hatt en dag fri fra førstegangstjenesten i forsvaret, og tok fatt i FL Studio og startet å komponere noe.
Etterhvert som jeg får tid vil jeg gjøre den lenger (ferdig). I mellomtiden vil jeg gjerne ha noe tilbakemeldinger på den.

Noe du ikke likte? Isåfall, hva?
Jeg har et mål om å få det til å høres så naturlig og ekte ut som mulig.

Trykk her for å gå til lytte/nedlast-siden

- boblesaft
Sist endret av boblesaft; 29. mars 2011 kl. 23:36.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Dette var syk bra, men å få dårlig krittikk av meg er vannskelig siden jeg gir alle respekt så lenge de greier å lage noe serriøst siden jeg ikke er så god på dette selv :P men igjen sinnsykt bra
Har i farta kommet litt lenger og endret litt rundt omkring - http://soundcloud.com/danielontop/there-is-still-hope
Sist endret av boblesaft; 30. mars 2011 kl. 10:57.
Det var veldig fint!

Har alltid hatt en liten drøm i magen om å lage musikk til film.
Kan jeg spørre hvilket program du har brukt?
Takk for det Bruker FL Studio 7. Programmer som fungerer like fint (om ikke bedre) er Cubase og Logic, f. eks, men det kan også være smaksak - jeg har ikke prøvd noe annet enn FL Studio, så skal ikke uttale meg om andre sequensere. Kanskje andre her har mer kunnskap de kan dele om det
Vanskelig å finne noe kritikk å komme med her, hele sangen var lettere episk.

Jeg liker hvordan flesteparten sangene dine er veldig "glade", men hadde vært morsomt om du hadde prøvd å lage noen skikkelig triste stykker
Takk for det
En glad melodi og en trist melodi kan være helt like, og på starten pleier jeg å prøve å gjøre det trist, men for så å bygge opp til et lykkelig klimaks
Kan prøve å gjøre flere forskjellige stemninger med samme melodi.