Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 794
Hei

Jeg har laget en sang jeg gjerne ville fått litt tilbakemeldinger på. Det ble veldig dårlig lydkvalitet, men kan laste opp en mp3-fil om det er ønsket.
Siden jeg ikke har den eksterne hardisken her, mangler jeg en haug med lyder, så gjør meg mer eller mindre ferdig i etter skolen i dag. Men her har dere i allefall et utkast. Ikke alle overganger er ferdig.

http://www.youtube.com/watch?v=v2XosIuGw_c

- Boblesaft
Sist endret av boblesaft; 10. mai 2010 kl. 10:59.
Vil si at sangen hadde en episk følelse over seg, men likevel veldig tradisjonell. Minte meg veldig om denne sangen fra World of Goo, som jeg vil si at er hakket bedre.
Likevel en veldig bra sang og en stor overgang fra mye av technoen du lagde før. Er ikke noe spesifikt å sette fingeren på fra min side
Jeg syntes ikke det var så verst, du har laget en rimelig enkel og rett-fram sang (dette er positivt) og skapt en meget komfortabel stemning rundt det hele med bra bruk av dynamikk og styrkeendringer i perkusjonen. Det er en egenskap jeg skulle ønske jeg så i flere amatørmusikere.
Jeg ville kanskje ha jobbet litt mer med hvordan sangen bygger seg opp og ned i de forskjellige partiene, for selv om du har gjort det ganske bra allerede, fikk jeg likevel følelsen av at det kunne ha blitt enda bedre om du finpusset overgangene - beklager hvis det ble litt for generelt sagt.
Dette likte eg utrolig godt! Akkurat som Samohtas sa, så har sangen en slags episk følelse over seg.

Siden du sier at du ikkje er ferdig enda, gleder eg meg til å høre det endelige resultatet. Stå på!